Slips

@stefanravnanger har du testet slipsene fra Vanda i Singapore? Hadde tenkt å stikke innom da jeg var der i fjor høst, men tiden strakk ikke til. Synes de lager mye fint!

I frykt for å spore av, hva tenker dere om dressene fra Cavour? Jeg har noen dresser derfra, og er fornøyd med kvaliteten på disse. Det jeg ikke er like imponert over er tilpassingene og den etterfølgende skredderjobben. For mitt vedkommende måtte to av mine dresser tilbake til skredder da de var sydd såpass inn at buksene satt stramt som en tights.

Bestilte en dress på salg derifra i sommer, jakken satt som et skudd, men buksen var alt for stram. Usikker på om de har for høy drop for pappakroppen min

takk for tips. for en gangs skyld får jeg vel føye meg og slipse meg da det ser ut til at jeg snart skal i dramasak i retten.

…og til dere som stadig klandrer min bruk av små bokstaver: nei, jeg skriver ‘korrekt’ i all korrespondanse med mine advokater 🎩

En personlig favoritt er shantung-silke. Det gir en litt nuppete, men herlig tekstur på slipset.
Vis vedlegg 416398
Den der så spennende ut! skal definitivt vurderes.

I frykt for å spore av, hva tenker dere om dressene fra Cavour? Jeg har noen dresser derfra, og er fornøyd med kvaliteten på disse. Det jeg ikke er like imponert over er tilpassingene og den etterfølgende skredderjobben. For mitt vedkommende måtte to av mine dresser tilbake til skredder da de var sydd såpass inn at buksene satt stramt som en tights.
Lignende erfaring - fornøyd med kvalitet generelt og tilpasninger på jakke. Flere bukser har måttet gå to runder hos skredder.