Nå er jeg ikke helt med, kan du bestille en ekstra klokke med til meg? Setter veldig pris på det altsåJeg kan bestille en ekstra til deg, om du vil![]()
Hei og gled deg til du får klokken!
Har 009 selv og er kjempe fornøyd.
Når det gjelder lenken kjøpte jeg wjean etter å ha lest denne reviewen av @krille
http://www.tidssonen.no/forum/japanske-og-asiatiske-klokker-19/sel-super-oyster-lenke-p%E5-seiko-skx007-og-skx009-n%E5-ogs%E5-super-jubilee-1847/
Snuser litt på en Nato-reim til klokken. Ser webshopen her har et relativt greit utvalg. I teorien vet jeg hvordan man bytter reim, men er det noe man gjør ofte? Kommer vel hovedsakelig til å bruke stållenken, men kan vel være greit å bytte på litt. Tenker i retning Bond-natoen, ligger noen bilder på nettet, men falt ikke helt for de.
Sliter egentlig med å finne bruksområder til Nato-reimer?
Tidssonen-natoen hadde vært fet å ha til 17. mai, blir litt "tacky" til alt annet (ikke drep meg)
Men uten fast inntekt, blir det litt dyrt, for en reim som kommer til å bli brukt en gang i året.
Forslag til å gjøre klokken mer formell? Skinnreimene som selges på tidssonen så ganske tynne ut?
Aha, da unngår jeg skinn, mente vel egentlig lærreim da.Har selv en SKX009 som en meget habil beater. Den, og 007'en gjør seg bra på nato; Skinn - not so much, styr for alt i verden unna det
mvh
G.
Gjetter på at de vil helst ta 1500-2500 for å kjøre full service?
Har du klokken inne også eller?
Har en med gummirem, splitter ny![]()