Takk for tips! Skal sjekke de utLigger en skomaker i Bygdøy Alle som kan være verdt å ringe for å høre?
Alltid visst du er en jålebukk! Gratulerer med snobbestøvler som går undercover i ethvert opprør! Kult!
Nydelig! Er også svak for London grain kjenner jeg.Ny limited Galway i Cognac Cordovan fra Edward Green jeg nettopp fikk inn. Galway har så mange mulige kombinasjoner at man aldri trenger å kopiere andre makeupsVis vedlegg 265897Vis vedlegg 265898
Den er myk og fin. Passer veldig godt til skaftet på Galway!Nydelig! Er også svak for London grain kjenner jeg.
Kommer vel an på hva du ser etter og hvilke ønsker du har til sko/bootsene. Men du er nok inne på noe med overpriset billigsko. Uten at jeg vet hvor disse ligger pris, kan jeg tenke meg at du får mer kvalitet for pengene med andre merker. Evt at du får samme kvalitet rimeligere uten Gant merke.Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen nye sko. Noen som har erfaring med sko fra Gant. Er disse brukbare eller er de som så mange andre merker bare overpriset billigsko? Synes de i hvertfall ser greie ut.
Vis vedlegg 270674