S
Slettet bruker 1645
Guest
Vet ikke om jeg er like brei over skuldrene som jeg er lang men jeg tror jeg har samme problemet som deg. Skjorter er stort sett for korte og ofte altfor trang over skuldrene.
Har du prøvd andre Tiger skjorter? Skjorter fra tiger er de som oftest passer meg, har prøvd de fleste ralph lauren modellene og passformene. Og de sikkert kjemperart på, kort i armene og kort i kroppen, og selv slim fitten virker vid. (og jeg er absolutt ikke en typisk slim-fit)
Nå har jeg ikke prøvd så mye fra Eton men ser for meg at de kanskje har noe som passer.
Volt selger et merke som heter These Glory Days. Her har jeg funnet skjorter som sitter pent. kvaliteten er ikke på topp, men det er heller ikke prisen.
Kort forklart da, finner jeg en skjorte som passer over skuldrene, så er den alt for stor fra under armene og ned, å skjorter med mye innsving finnes gjerne ikke i den størelsene jeg vill ha!
Har prøvd de fleste Tiger som de selger her jeg bor ihvertfall, å det er kun den typen jeg postet, som passer som jeg vill, å den kunne fint vært 5cm lengere, men den er nærme nok.