Skjegg og mustasj - skjeggpleie, produkter og mote

Hmm, mulig vi var der samtidig i går, @titan! Satt en hos LJK mens jeg var hos Tom, hvertfall! Kan virkelig anbefale Pelspels!

• Liker
Reaksjoner: titan
Haha serr? @Alinoe :) Hadde time 14:00 og var der i 2,5 time:eek: Ting tar tid, men svetter mindre nå.. :D
Ja, de er flinke der. LJK er utrolig dyktig og kan sakene sine, tilbake om 3 uker for touch up, da på Dapper med LJK ;)
Det var min første gang på Pelspels i går, utrolig kult sted og det er jo også en utrolig kul drikkebule også tydeligvis... Må testes ;)

Kult! sorry at jeg ikke så meg bak og la merke til deg eller andre kunder. :)
Må prøve å åpne øyne mer når jeg er der neste gang ;)

Er ikke helt uten anger jeg står her nå med vasken full av skjegg..
QheMtJb.png

• Liker
Reaksjoner: emptybrainjacks
Det er harde bud når en er ute og flyr. Måtte overnatte på Gardermoen for litt siden, og ble luket ut i den nye, fine sikkerhetskontrollen. Vekteren gikk meget målrettet mot toalettmappen min, og beslagla barberbladene mine. Både det som sto i høvelen og reservebladet. (Tradisjonell høvel og gammeldagse barberblader). Har flydd med denne høvelen i håndbagasjen i årevis, og aldri blitt stoppet med den før. Måtte slå opp på Avinor sine sider, og jaggu er ikke tradisjonelle barberblader forbudt. Min konklusjon er at de nye slusene på Gardermoen har state of the art scannere som kan identifisere mange flere objekter enn før. Og fra nå blir det engangshøvel på reise.

Et lite bidrag fra «Santa» her;)
Skjeggtrim gjøres best selv, søk på youtube og du vil finne guider m.m.
Har av velvære grunner tatt «full pakke» hos PelsPels noen ganger - og prøvd både Stefan(ok) og LJK(drit dårlig = pompøs amatør!), blir dessverre alltid skuffet. :(

Har av velvære grunner tatt «full pakke» hos PelsPels noen ganger - og prøvd både Stefan(ok) og LJK(drit dårlig = pompøs amatør!), blir dessverre alltid skuffet. :(

Jeg trimmer det selv og det blir best.
Bruker arganolje noen ganger men ikke hver dag.

Kult, en skjeggtråd! Ikke alt for mye aktivitet, men legger nå ved et bilde av noen godsaker....

Vedlegg

• C252EDFD-6DDB-479D-8599-6F7687074FC7.jpeg
    C252EDFD-6DDB-479D-8599-6F7687074FC7.jpeg
    133,4 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: emptybrainjacks

Synd det ikke funka med LJK. Jeg har alltid vært fornøyd. Bruker Maurizio i Tollbugata fast for hår og overskæg.

Kan anbefale produktene fra Graabein. Har skjeggolje, skjeggbalsam og noen børster/kammer derfra og er veldig fornøyd. Også er det et norsk selskap da :)
https://www.graabein-skjegg.com/

Når det gjelder bartevoks har jeg enda ikke funnet noe som funker bedre enn Stern, men noen av tubene lukter helt pyton. Noen som har funnet noen gode alternativer (gjerne i samme format)?

• Liker
Reaksjoner: titan