Skal, skal ikke?

Medlem
11. des. 2010
Sted
Oslo
Denne har vært diskutert under "Gull-tråden" i Rolexforumet:

http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&goto=6151431&rid=104913#msg_6151431

Jeg har forhandlet litt med selgeren og han er villig til å la den gå for min VC Overseas + 5700 dollar. Jeg er i tvil. For det første har jeg ikke lyst til å kvitte meg med VC´n (selv om jeg har en til;)) For det andre er jeg usikker på andrehåndsverdien på GO´n. Prisen er ikke avskrekkende, men hvis den ikke faller i smak er jeg redd det kan bli vanskelig å få solgt den igjen. På den annen side synes jeg GO´n er fantastisk. Og den er limitert til 15! Som dere skjønner har jeg fått den store tvilen over meg. Noen som kan gi råd?

Den klokka der er nok på topp 3 av de fineste klokkene jeg har sett, så min mening er JA!!!

Siden jeg selv ikke har noen sterke følelser for VC, og siden du har enda en VC til, så kjør i vei.
Se hvor fet og fin den er, tenk på den deilige vekten, herregud det er bare å gjøre det:cool:

Tricky case!
Nisje-ur versus allrounder.

Skulle jeg latt meg friste av den GOn måtte det være fordi jeg var dead-set på nettopp den versjonen. "Der" er ikke jeg pt.
Mitt svar: No go.

Hvilken vc skal evnt ut?

Det blir i så fall denne, som han verdsetter til 8K i en byttehandel:

Blurb_VC_Auto-7.jpg

Den andre har jeg utviklet et "din for evig" forhold til:)

Dette blir til syvende og sist din avgjørelse, men jeg ville ikke foretatt byttet. Jeg må innrømme at det lave antallet og helgull høres flott ut, men jeg synes blåfargen imo får klokken til å se "billig" ut. Klokken har ikke lenke, og Overseas ser mye bedre ut i mine øyne :) Lykke til med valget!

Sier meg enig i Topale her. Nå er uttrykket billig kanskje ikke det rette men ja, den gjør noe med uret jeg ikke er helt med på. Behold VC`en din. Min mening.