Skal, skal ikke? IWC Big Pilot

Slenger med et par bilder også, stor, men ikke *for* stor :)

bc7c812b-bef5-9612.jpg

bc7c812b-bf01-2418.jpg

Her begynner det å ta av, soverumsbilder faktisk.
Forskjellen her er jo at lugs er vel innenfor bredden på håndledd men ikke helt hos trådstartet.

Men mange som sier: liker du den, så kjør på er kanskje de spm skjønt hva som teller ;)

Her begynner det å ta av, soverumsbilder faktisk.
Forskjellen her er jo at lugs er vel innenfor bredden på håndledd men ikke helt hos trådstartet.

Men mange som sier: liker du den, så kjør på er kanskje de spm skjønt hva som teller ;)

Ikke legg for mye i soverommet, trengte en hvit bakgrunn ;)

Godfølelsen var definitivt til stede, til tross for størrelsen. Jeg synes den virker mindre og mer behagelig å ha på hånden enn f. eks APROO. Men jeg er redd den kan bli litt for lik 3717 som jeg hadde en gang, likte klokken virkelig godt men det ble aldri til at jeg brukte den noe særlig så da gikk den videre.

Verdens råeste Flieger? Mitt råd må være å lytte til deg selv, får du godfølelsen er det bare å gi gass. Hva folk mener angående størrelse er likegyldig så lenge den ikke skal gå som passaround ;)

Åh, den er dødssexy IMO :D

Jeg drømmer om BP! På bildene ser den litt stor ut for deg, men wristshots lyver erfaringsmessig noe. Fliegere SKAL være store, men ikke overdriv. Se deg i speilet med den på og spør deg selv om du ville ha reagert om du så den på noen andre?

Alt for stort, beklager. Denne er hit or miss, funker ikke for meg heller, men sitter som et skudd på andre.

tror folk ikke helt skjønner det at en Pilot klokke skal være "for" stor..

For stor for trådstarter. Denne sitter flott på mange folk, på trådstarter ser den ut som en klovneklokke.

Det finnes ingen situasjon hvor lugs utenfor armen ser bra ut.