Sjulis ur

Vakkert, sjuli!
Du supplerer stadig med utsøkte eksemplarer som kompletterer samlingen din.
Og så har du jo DJ II da....:cool:
 
Sub, Daytona og DJ, de tre rolexene jeg liker best :) AP RO er jo bare fantastisk. Dette er en samling etter min smak! :)
 
Her mangler det ikke på godbitene! Det gjør litt godt å holde på de også?;) Daytonaen er jo riktig så frekk blitt...
 
Her var det mye godbiter:D Fin samling du har, hadde ikke sagt nei takk til å ha noen av dem i egen samling!
 
Fint med slike oppdateringer, sjuli.

Den samlingen inneholder ikke en eneste klokke som jeg ikke kunne tenkt meg å eie selv.
Så enkelt er det.
 
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, medasylanter :)

I motsetning til flere av dere bruker jeg kun mobilkameraet når jeg tar bilder av klokkene. Hadde min kone oppdaget meg i det jeg tok bilder av klokkene med speilreflekskameraet, når jeg så sjeldent tar bilder av barna med dette kameraet, hadde hun sikkert tvangsinnlagt meg :razz:

Ellers har jeg få klokkeplaner for 2012. Lysten er definitivt til stede, men tre unger på samme alder bidrar effektivt til at kjøpene blir få. Klær kan ikke arves, dessverre, og i stedet bidrar vi heller til at den lokale handelstanden kan gni seg i hendene med fornøyde smil rundt munnen. Fars visakort får kjørt seg.
Det er helt greit, det er verdens tre skjønneste unger :D
 
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, medasylanter :)

I motsetning til flere av dere bruker jeg kun mobilkameraet når jeg tar bilder av klokkene. Hadde min kone oppdaget meg i det jeg tok bilder av klokkene med speilreflekskameraet, når jeg så sjeldent tar bilder av barna med dette kameraet, hadde hun sikkert tvangsinnlagt meg :razz:

Jeg stod på gårdsplassen med zoomlinse og tok bilder av Day Daten igår - montro om noen forbipasserende ringte etter "en snill mann i hvit frakk"??:mrgreen:
 
Flott samling med bredde! APen er min utvilsome favoritt. Tidløs, men likevel så frekk så frekk :) En dag....
 
Det gir inspirasjon å se gjennom tråden. Flere av klokkene står meget høyt hos meg og samlingen er imponerende! Blir spennende å følge utviklingen..
 
Sjulis ur per 17.02.12

I løpet av et par uker har innholdet i klokkeboksen atter en gang fått en rullering. På tide med en oppdatering!

To flotte Rolex ur har funnet seg nye eiere, 16610LV og Datejust II. Litt vemodig, for jeg var veldig glad i dem, men salgene har samtidig gitt meg mulighet for innkjøp av nye objekter. Og nettopp det er jeg seff strålende fornøyd med :cool:

Here we go!

IMAG0022.jpg


IMAG0006.jpg


20120117_093654.jpg


20120206_135532.jpg


20120112_080517.jpg


På litt sikt får vi se om det ikke kommer inn noe nytt. Fristelsene er mange, og jeg kjenner at JLC-hypen river i meg også. Samtidig innser jeg at en GO må inn igjen (etter en titt hos tidemann igår).
Men nå skal jeg rett og slett kose meg med de klokkene jeg har :smile:
 
Fin samling du har om dagen:D

Daytona og AP er vel mine favoritter.. - og jeg måtte jobbe med selvdisiplinen igår når din gamle DJ2 ble lagt ut.
 
Det er en flott samling du bestitter nå Sjuli! Og jeg må si at AP og Bregueten virkelig er to av de flotteste urene jeg vet om!:p