Sjekk denne! Omega CK859

Medlem
13. okt. 2020
Sted
Norge
Dette må være noe av det vakreste Omega har laget! Ref CK859. Begrenset antall produsert og en utropspris på rundt 70k.

Noen som har bestilt eller vurderer å bestille denne? Har selv lagt inn en bestilling, og gleder meg som en unge!! :)
4EF44632-BBA8-42B7-8C9E-7A9899BB2D7D.jpeg
3EB8A3A8-AA47-4D2A-9C80-AEE70BF94ADD.jpeg

Dette må være noe av det vakreste Omega har laget! Ref CK859. Begrenset antall produsert og en utropspris på rundt 70k.

Noen som har bestilt eller vurderer å bestille denne? Har selv lagt inn en bestilling, og gleder meg som en unge!! :)Vis vedlegg 288877Vis vedlegg 288878

Lekker Omega!

Er litt i tenkeboksen, «trenger» et dressur i denne prisklassen:)

Pen! Enkelt og greit. Mange "skjulte" perler der ute. Fikk litt "patek-vibber" av designet her.
Grattis med snart ny klokke :)

Den er nydelig. Men jeg er litt usikker på hva jeg syns om «omega» bokstavene/fonten.

skjønner hva du mener, men omega bruker en font som er tidsriktig til den originale :) Hodinkee har en fin artikkel om denne, samthttps://monochrome-watches.com/omega-ck-859-specialities-re-edition-hand-wound-39mm-sector-dial-51112392199002-introducing-price/ :)

• Liker
Reaksjoner: Vidar
Utrolig fin klokke. Gleder meg til å prøve den i butikk.

Her kan den sees med noen ulike remmer. Positivt overrasket over hvor allsidig denne er.

Edit:
Har ikke sett denne før nå, men kanskje Omega sin egen mesh kunne funket på denne:

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Breitlingen og kire