Sjekk denne! Omega CK859

Medlem
13. okt. 2020
Innlegg
62
Sted
Norge
Dette må være noe av det vakreste Omega har laget! Ref CK859. Begrenset antall produsert og en utropspris på rundt 70k.

Noen som har bestilt eller vurderer å bestille denne? Har selv lagt inn en bestilling, og gleder meg som en unge!! :)
4EF44632-BBA8-42B7-8C9E-7A9899BB2D7D.jpeg
3EB8A3A8-AA47-4D2A-9C80-AEE70BF94ADD.jpeg
 
Dette må være noe av det vakreste Omega har laget! Ref CK859. Begrenset antall produsert og en utropspris på rundt 70k.

Noen som har bestilt eller vurderer å bestille denne? Har selv lagt inn en bestilling, og gleder meg som en unge!! :)Vis vedlegg 288877Vis vedlegg 288878

Lekker Omega!

Er litt i tenkeboksen, «trenger» et dressur i denne prisklassen:)
 
Pen! Enkelt og greit. Mange "skjulte" perler der ute. Fikk litt "patek-vibber" av designet her.
Grattis med snart ny klokke :)
 
Den er nydelig. Men jeg er litt usikker på hva jeg syns om «omega» bokstavene/fonten.

skjønner hva du mener, men omega bruker en font som er tidsriktig til den originale :) Hodinkee har en fin artikkel om denne, samthttps://monochrome-watches.com/omega-ck-859-specialities-re-edition-hand-wound-39mm-sector-dial-51112392199002-introducing-price/ :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Vidar
Utrolig fin klokke. Gleder meg til å prøve den i butikk.

Her kan den sees med noen ulike remmer. Positivt overrasket over hvor allsidig denne er.

Edit:
Har ikke sett denne før nå, men kanskje Omega sin egen mesh kunne funket på denne:
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Breitlingen og kire
Takk for link @hardangervidda! Gleder meg bare enda mer til jeg mottar min om et par uker. Utrolig allsidig ut fra bildene! Har tenkt å anskaffe mesh til denne :) Testen den hos Lian her om dagen, men ble bestilt hos Bjerke. Klokken i seg selv ligger utrolig bra på hånden :) blir spennende å se hvordan den er i solen, med de viserne og sølvskiva
 
Redigert:
Her er noen bilder. innendørs fremstår tavlen som mer grå og viserne sorte. Ute skimrer den og de blåe i viserne kommer frem. Strap monster. Vil prøve den på en single loop nato

Spennende å se om noen skaffer mesh til den

3C02BD1A-0C14-48AC-ACD0-47B91EE437C0.jpeg

B7B7C795-200E-4FF0-AA91-D27BD63BC9A6.jpeg
 
Redigert:
Rett på hånden Omega CK859! Dette er en av årets lanseringer fra omega, og ble lansert i det stille noen uker etter hoved lanseringen i starten av mars. Dette er en Re-edition av den originale CK859 som kom ut på 30-tallet.

Ligger svært godt på hånden med sine 39mm som gjerne er sweetspot for mange. Kan absolutt anbefales for de som ønsker seg en klokke med vintage preg, men som ikke har kjøpt det grunnet størrelsen vintage klokkene gjerne kommer i (<37mm).

Gledes til å teste ut flere reimer til denne, og ut fra bilder på nettet er denne et «strap monster».
Har allerede sett for meg blå semsket skinn som neste reim til denne
B480867A-C752-4D61-89DD-DC57D8C3C3F1.jpeg