Siste dagers hendelser

Føler med dere kjære venner fra Oslo og alle berørte fra det ufattelige som skjedde på Utøya. Klokker føles plutselig som en veldig ubetydelig liten ting..
 
Uvirkelig og trist. Grusomt for de pårørende.

Har aldri opplevd at noe som ikke angår meg personlig har gått så innpå meg og gjort meg så kvalm og utmattet.

Dette kommer til å bli enda nærere etterhvert som de offentligjør navnene på de omkomne.

Tenker spesielt på foreldrene til ungdommen på Utøya.

Barna mine har sjeldent fått så mye kos som i dag og jeg er glad at jeg tilfeldigvis skulle reise i dag så jeg slipper å være i Oslo noen uker fremover.
 
Har nå sittet noen timer og lest boken hans, for en syk faen. Mine kondolanser til alle som er rammet. Jeg kjenner ingen direkte som er involvert, men er flere fra min hjembygd som er savnet. Har også familiemedlemmer som kjenner savnede. Grusomt.
 
Virkelig tragisk... det er vanskelig å fatte og jeg blir dårlig av å tenke på dette.
 
Har nå sittet noen timer og lest boken hans, for en syk faen....

Jeg har også lastet ned dette "manifestet", og dette er ikke hyggelig lesing. Man må jo bare lure på hvordan man ender opp med en virkelighetsoppfatning som til de grader avviker fra det åpne og inkluderende samfunnet jeg oppfatter å leve i...
 
Jeg har også lastet ned dette "manifestet", og dette er ikke hyggelig lesing. Man må jo bare lure på hvordan man ender opp med en virkelighetsoppfatning som til de grader avviker fra det åpne og inkluderende samfunnet jeg oppfatter å leve i...

Har nå skumlest noen hundre sider.....Et farlig makkverk for de "rette" menneskene, som har blitt skrevet og satt sammmen av en svært syk og farlig mann.
Kan hans inntak av steroider o.l. vært med på å ødelegge mannens psyke og sinn? :evil:

Tror jeg sletter det nedlastede, det har faktisk ikke noe på min PC å gjøre!


PS

Vil samtidig oppfordre alle TS'er som har anledning til å delta i de lokale fakkeltog som arrangeres flere steder imorgen, mandag, kl 1800. (Her i Oslo fra Rådhusplassen)
 
Sitat fra loggen hans.

Economic status (as of March 1st)
I decided to sell my dear Breitling Crosswind and my Montblanc Meisterstück pen in
January in order to strengthen my operational budget. I was able to sell my Crosswind for
1800 Euro and my pen for 200 Euro.
 
Sitat fra loggen hans.

Economic status (as of March 1st)
I decided to sell my dear Breitling Crosswind and my Montblanc Meisterstück pen in
January in order to strengthen my operational budget. I was able to sell my Crosswind for
1800 Euro and my pen for 200 Euro.

Bet meg i merke disse setningene jeg også. Trist at klokkesalg skal ha vært investert i sånne grusomme hendelser.
Har skumlest noen hundre sider nå jeg også og blir jo helt målløs over hvor sinnsforvirret noen kan bli. Mannen innehar jo tydelige inteliggente trekk, for dette har jo vært planlagt i mange år ned til minste detalj.

Håper denne mannen blir satt i isolat til han dør uten mulighet til å påvirke svake sjeler på utsiden.
 
Håper fengslingsmøtet IKKE blir for åpne dører. Han fortjener ikke mulighet til å fremsette sitt syn til offentligheten direkte..... eller tar jeg feil på dette punktet kanskje....?
 
Som flere andre her har jeg lest litt i denne boken.. Skremmende lesning!

Håper ingen har den Crosswinden :(

Få dette monsteret bort!
 
Håper fengslingsmøtet IKKE blir for åpne dører. Han fortjener ikke mulighet til å fremsette sitt syn til offentligheten direkte..... eller tar jeg feil på dette punktet kanskje....?

Helt enig, bur han inne og isoler han fra media. Glem mannen, men ikke hans handlinger.
 
Helt enig, bur han inne og isoler han fra media. Glem mannen, men ikke hans handlinger.



Fant noen fine linjer på FB som deles med dere:

"Vi lover å glemme ditt fjes og ditt navn..
Vi lover å erstatte med samhold og savn..
Du skal ikke minnes, kun de liv du har krevd..
Snart skal vi glemme, at du en gang har levd..."
 
Jeg hadde med hele familien på Rådhusplassen i går.
Det var en utrolig spesiell stemning.
Ungene skjønner mer enn jeg først antok.
Å oppleve 150 000 mennesker være stille, gikk innpå dem.

For en fantastisk og unik nasjon vi er.
 
Jeg var også på rådhusplassen i går med min kjære og noen venner. Et utrolig syn av 150.000 mennesker som var helt stille og holdt blomster høyt. Som Frodo sier, det er en flott nasjon vi bor i!
 
Jeg fikk desverre ikke tatt turen til Rådhusplassen igår, men jeg kan bekrefte at det stod veldig mange biler stille langs E18 klokken 12 igår formiddag. Veldig sterk opplevelse!