Sinn Spezialuhren

Er det noen av "oss" som har EZM 13?
Jeg har hatt 103 og EZM-3 som jeg har solgt begge to siden jeg har syntes de bærer for stort, og litt "feil". Men jeg må innrømme at jeg angrer litt på salget av EZM 3. EZM 13 er etter min mening at en Sinn skal være. (Alt for) mye vannmotstand, antimagnetisk, Ar-kapsel og temperaturuavhengig mellom -45 og +80 grader. I tillegg er den oversize 60 minutter kronografen både tøff og praktisk.

Bildeter rappa fra Sinn.

1632396659919.png


LarsB
 
@Larsnie, jeg har den. Se side 23 i denne tråden. Det var en medlem som tok kontakt med meg med ønske om å kjøpe den. Vi avtalte å møtes i morgen. Kommer jeg hjem fra det møte med klokka på armen :) kan vi møtes i Oslo så kan du tafse litt :), eventuelt låne klokka i noen dager så du får prøve den ordentlig. Jeg har brukt, misbrukt :) og mishandlet min i 5 år, så tviler på det er en klokke for deg, men da får du i hvert fall prøve den.
Ta en titt her: https://www.tidssonen.no/forum/threads/myke-canvas-reimer-kan-løsne-baretten.64190/#post-812922
 
  • Elsker
Reaksjoner: Larsnie
Er det noen som har eller har hatt noe fra Frankfurt finansdistrikt-kolleksjonen? Jeg har lett etter en usportslig kronograf eller GMT som likevel tåler litt juling og som ikke er for stor. Har lett og lett, men så slo det meg: om Sinn lager dressklokker, må de jo være litt tøffe også. Og jo, Sinn har en slik kolleksjon. Men hvordan er de og ser de ut IRL? Noen som vet?