Sinn Spezialuhren

x556_Aquamarinblau.jpg.pagespeed.ic.H5U6E4lEux~2.jpg

https://www.sinn.de/de/Neuheiten.htm

Hei :)

Skulle hatt service på min 556i med eta 2824 urverk. Har dere noe verksted å anbefale eller sender dere klokkene deres til Sinn for service. Bor på Lillehammer å det er ingen urmakere her i byen.

Skulle hatt service på min 556i med eta 2824 urverk. Har dere noe verksted å anbefale eller sender dere klokkene deres til Sinn for service. Bor på Lillehammer å det er ingen urmakere her i byen.

-En hvilken som helst urmaker kan gjøre det som gjøres må med et ETA 2824, og 556 har heller ingen spesielle saker som krever at urmakeren har spesialkompetanse eller -verktøy.

Jeg skal ikke driste meg på noen anbefalinger (jeg er veldig fornøyd med Nelvik i Ålesund, det er ikke det!) - men du er så heldig å ha et ur alle og enhver med urmakerkompetanse kan jobbe på!

• Liker
Reaksjoner: Grendel
-En hvilken som helst urmaker kan gjøre det som gjøres må med et ETA 2824, og 556 har heller ingen spesielle saker som krever at urmakeren har spesialkompetanse eller -verktøy.

Jeg skal ikke driste meg på noen anbefalinger (jeg er veldig fornøyd med Nelvik i Ålesund, det er ikke det!) - men du er så heldig å ha et ur alle og enhver med urmakerkompetanse kan jobbe på!

Det jeg regnet med egentlig. Tenkte å levere den inn til en urmaker på hamar, men de er stengt atm grunnet brann tidligere i vinter.
Alternativet her i byen er å levere den inn til bjørklund, så blir den sendt inn til verkstedet dems.

Det jeg regnet med egentlig. Tenkte å levere den inn til en urmaker på hamar, men de er stengt atm grunnet brann tidligere i vinter.
Alternativet her i byen er å levere den inn til bjørklund, så blir den sendt inn til verkstedet dems.
Jeg fikk tips om «Ur og sånn» på Hamar i en annen tråd. Har ikke tatt kontakt med de enda, men i følge facebooksiden er de operative nå.

• Liker
Reaksjoner: Syvers
Hei dere! Frister veldig med en Sinn diver nå…Fnnes det urmakere i Norge med er godt utvalg eller må man bestille direkte fra produsenten? Ser det er endel ventetid der…

Hei dere! Frister veldig med en Sinn diver nå…Fnnes det urmakere i Norge med er godt utvalg eller må man bestille direkte fra produsenten? Ser det er endel ventetid der…
Oslo ur service har noe. Send en melding da ikke alt er i nettbutikken.

• Liker
Reaksjoner: JET
Noen her inne som er lei sinn EZM 13? Eventuelt 856 B-Uhr eller lignende 856. Har en Sinn U1 som jeg har en SDR bezel på og original h-link lenke. Meget fornøyd men snoper etter klokke å ha på hånda når/hvis jeg skal sende U1en inn på service i Deutschland.

Forelsket meg i EZM litt etter 13.1 kom ut men ser EZM 3 og er ikke så langt unna men bør jo være med priser som stemmer med marked.

Leker med litt andre klokker som reserve klokke eller dress klokke men holdes tilbake av at jeg foretrekker kronen på venstre eller klokken 4, så begrenser jo utvalget. Men er vel sånn når man liker å bære klokken litt løst og da kjører man jo krona i hånda når man beveger håndleddet for mye dessverre.

IMG_4785.jpg

• Liker
Reaksjoner: sydvester