- Medlem
- 6. des. 2013
Så du har hatt den før, altså. Nice. Kjøp den en gang til så kan jeg kjøpe den av deg etterpå.U50 er ikke feil. Vurderer å kjøpe den på ny selv om jeg har P39![]()
Så du har hatt den før, altså. Nice. Kjøp den en gang til så kan jeg kjøpe den av deg etterpå.U50 er ikke feil. Vurderer å kjøpe den på ny selv om jeg har P39![]()
Har virkelig prøvd - men får altså ikke kjøpt. Så, jeg lar U50 enn så lenge forbli et fata morgana.Spør du meg er U50 veldig mye råere enn P39. Om du ikke har tatt i en bør du virkelig gjøre det. Det er industridesign på sitt tyskeste.
Nei vi må ha mer Sinn på sonenSå du har hatt den før, altså. Nice. Kjøp den en gang til så kan jeg kjøpe den av deg etterpå.
Prøver å kjøpe en Sinn, men det er jaggu ikke så lett. Sinn har tre oppgitte forhandlere i Norge:
- CareOfCarl har ikke modellen jeg skal ha
- OsloUrService har den heller ikke
- Urmaker Jcobsen som aktør virker helt ute av aktiv drift
Har prøvd i 2 dager å bestille via Sinn sin egen online shop vha. kort, men det havarerer hver gang. Regionssperre er sjekket (dvs. Tyskland er godkjent). Skjer betaling via annen verdensdel enn Europa?
Er eneste opsjon å be om betalingsinformasjon på mail og ta dette via SWIFT/IBAN eller noe sånn eldgammel måte?
HeiDen i midten. Sort insert på stålkasse. Meget pen (og brutal) sak. Nå er ingen - eller særdeles få av oss her på forumet - så rasjonelle når det gjelder klokker, men skal man ha en viss logikk...så har min Tudor P39 mye av design-DNA-et. Men, man kan ikke legge skjul på at U50 er en P39 på steroider når man ser på urskiven og viserne. Når det kommer til lenken og justeringsmuligheter, så faller jo U50 totalt gjennom. Men, alt må ikke være "best in class" på det man kjøper. Av og til holder det å være litt irrasjonell på så enkle ting som designet.
Vis vedlegg 352461
Vis vedlegg 352462
Send meg en melding så kan vi løse en U50 om du virkelig vil ha enHar virkelig prøvd - men får altså ikke kjøpt. Så, jeg lar U50 enn så lenge forbli et fata morgana.
Hvorfor skulle du ikke det?Kan en gå på denne på armen hvor som helst?
Tenkte noen fort kunne assosiere logoen på klokka med gamle nazi tyskland…Hvorfor skulle du ikke det?
Ingen bryr seg om klokka du har uansett.
Med mindre du raver full rundt og skryter av Rååålexxen din.
LarsB
Hvorfor skulle man ikke kunne det?Skal kjøpe meg en quartz klokke en dag.
Fant denne.presist quartz verk
Kan en gå på denne på armen hvor som helst?
Du overtenker. Som sagt: ingen vanlige folk bryr seg om hva man har på armen (hvis det ikke er en helgull Rolex)Tenkte noen fort kunne assosiere logoen på klokka med gamle nazi tyskland…