Sinn Spezialuhren

Ikke annet enn den blå du ser rett ovenfor, og den svarte noen poster over der igjen. Begge er Sinn sine originalreimer. Ja, og så en blå semsket fra tidochting.se. Det ligger bilde av den i en tråd jeg laget om Sinn 903 i Galleriet :)
Okay. Hadde vært spennende å se på f.eks en canvas. Uansett, fet klokke!
 
  • Liker
Reaksjoner: Deleted member 14560
Okay. Hadde vært spennende å se på f.eks en canvas. Uansett, fet klokke!
Tusen takk:)

Jeg skal ikke utelukke en canvas eller sailcloth, men foreløpig synes jeg skinn passer best på en 903. En 104 derimot, som den flotte du har, synes jeg er perfekt på canvas eller sailcloth :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Stonefly
Brunt skinn fra Barton i dag.
37E12BEA-281D-4A31-BA56-A8D143306A92.jpeg
 
Jeg likte for så vidt den nye 105-serien. Prisen var jo heller ikke så gal.
Verre at det ikke ble noen UX i mindre størrelse. Jeg håper de skal krympe den på samme måte som de gjorde U1 til U50.
Forresten skjønte jeg aldri hvorfor de dumpet T2, men beholdt T1. Det er vel grunnet i salgstall. Men jeg kan godt forestille meg at de mindre klokkene ti Sinn overtar en større og større andel av solgte produkter.
 
Jeg likte for så vidt den nye 105-serien. Prisen var jo heller ikke så gal.
Verre at det ikke ble noen UX i mindre størrelse. Jeg håper de skal krympe den på samme måte som de gjorde U1 til U50.
Forresten skjønte jeg aldri hvorfor de dumpet T2, men beholdt T1. Det er vel grunnet i salgstall. Men jeg kan godt forestille meg at de mindre klokkene ti Sinn overtar en større og større andel av solgte produkter.


Til å være et såpass "lite" og smalt merke finner jeg det smått utrolig at de klarer å tilby så mange forskjellige modeller.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og bruno47