SIHH 2018

4EFB8B94-8C9B-40B4-B987-B66898C90BFD.png
Uoppnåelig grail

Jeg synes de forskjellig merkene begynner å ligne mer og mer på hverandre, synes at det er litt trist at de ikke kan fornye seg mer. Håper at Moser sin "tribute"-klokke var en eye opener. "Alle" ender jo opp med en eller annen form for Genta-versjon av en klokke.

Just my two cents

Ting er sykliske. Vi agerer generelt ditto her på forumet også. Plutselig er (modell ditt og datt) hot - så not. Å ta sjanser som klokkeindustri er ikke alltid like logisk i en skjør recovery.

Sykeste ryktet på SIHH: H. Moser & Cie. har blitt kjøpt av Alibaba :D

http://www.h-moser.com/en/news/01-2018-7

"Users who purchase H. Moser products from JD.com in China will benefit from the site's exclusive, high-end “JD Luxury Express” delivery service provided by dedicated specially trained, smartly dressed couriers wearing white gloves and driving electric vehicles" Det var dagens!:D

Dæven! Blir det mulig å skaffe en slik med blå skive i Norge? Hva blir evt. prisen?
Min foreløpige kvote er allerede solgt dessverre. Jeg jobber med å få tak i flere, men kan ikke garantere noe. Prisen på den er 78.000,- og levering starter i oktober. Send meg en pm hvis du er interessert.