Sihh 2013

Noen av Panerais nyheter

13199024yi.jpg
(47 mm - 9 600 Euro)
13199026wa.jpg


pam00514_front_zpsd256b74d.png



Se for øvrig: Paneristi Public Forum

Priser: http://www.network54.com/Forum/353391/message/1358761370/SIHH+2013+-+EURO+PRICES

:)
 
Fikk plutselig et habegjær på denne, og jeg som i utgangspunktet ikke er så pro sorte klokker...:rolleyes:

IWC+Ingenieur+AMG+Ceramic+Black.jpg
 
A. Lange & Söhne

[video=youtube;WBmsFmweRdk]https://www.youtube.com/watch?v=WBmsFmweRdk&feature=player_embedded[/video]

775075_10151354188141464_936319139_o.jpg
 
Audemars ser ut å ha mye bølletøfft på vei.
All ceramic i stedet for forged carbon, usikker på materialspeccene her men ser bra ut

9bnst5G.jpg
 
Kommer en "WTT Bumblebee mot Cera-volcano"? ;)

Hehe nei gjør nok ikke det med det første. Men den var tøff som fy. Tror den vil vise seg å være utrolig fin i virkeligheten også, AP er gode på å lage keramiske bezeler og antar de viderefører kunnskapen sin til denne... mon tro hva den vil koste.
 
Svært overrasket over at OP lager en ny bronse sub klin lik 382... hadde forventet 44mm kasse ihvertfall. Mange sure kommentarer på Risti ser jeg :) Ingenting i år jeg kommer til å sette meg på liste for, ganske skuffende.

Denne fra IWC derimot, ikke dum.

12_IWC_Ingenieur_Double_Chronograph_Titanium_zpsaa11efe9.jpeg
 
Jaeger-LeCoultre_Deep_Sea_Chronograph_Cermet.jpg


Jeg må ha en Deep Sea chrono fra JLC en vakker dag tror jeg.
Og spennende med cermet.
 
Den JLC'n er virkelig flott. Er nok villig til å selge både Sub og annet for at denne skal få plass i boksen. Har det kommet noen prisantydning? Over eller under 100K?
 
Den JLC'n er virkelig flott. Er nok villig til å selge både Sub og annet for at denne skal få plass i boksen. Har det kommet noen prisantydning? Over eller under 100K?

Hodinkee skal komme med mer info om klokken etterhvert.

Den forrige Deep Sea Chronoegraphen i SS har en utsalgspris på rett i overkant av 10 k dollar, denne er 2 mm større og i cermet. Rundt 100 k er kanskje ikke noen dårlig gjetning? Jeg vet ikke hvor mye cermet påvirker prisen ettersom jeg aldri har hørt om det tidligere.
 
Er spent på å se pris selv. Men har en mistanke om at cermet kommer til å dra opp prisen noen hakk..

Jaja, får bare sette i gang sparingen :)