Sihh 2013

Medlem
13. mars 2010
Sted
Mundo
Fikk plutselig et habegjær på denne, og jeg som i utgangspunktet ikke er så pro sorte klokker...:rolleyes:

Stipey

Støttemedlem
Medlem
30. mai 2009
Sted
Stavanger
Ved første øyekast så synes jeg ikke Panerai kom med noe fristende.... Mulig det må synke litt inn...:confused:

Medlem
5. mai 2009
Sted
Oslo

Stipey

Støttemedlem
Medlem
30. mai 2009
Sted
Stavanger
A. Lange & Söhne

[video=youtube;WBmsFmweRdk]https://www.youtube.com/watch?v=WBmsFmweRdk&feature=player_embedded[/video]

adamskater

Støttemedlem
Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
Audemars ser ut å ha mye bølletøfft på vei.
All ceramic i stedet for forged carbon, usikker på materialspeccene her men ser bra ut

Medlem
5. mai 2009
Sted
Oslo
Kommer en "WTT Bumblebee mot Cera-volcano"? ;)
Hehe nei gjør nok ikke det med det første. Men den var tøff som fy. Tror den vil vise seg å være utrolig fin i virkeligheten også, AP er gode på å lage keramiske bezeler og antar de viderefører kunnskapen sin til denne... mon tro hva den vil koste.

Medlem
9. mai 2008
Svært overrasket over at OP lager en ny bronse sub klin lik 382... hadde forventet 44mm kasse ihvertfall. Mange sure kommentarer på Risti ser jeg :) Ingenting i år jeg kommer til å sette meg på liste for, ganske skuffende.

Denne fra IWC derimot, ikke dum.

hxw

Medlem
24. aug. 2011
Sted
7xxx

Jeg må ha en Deep Sea chrono fra JLC en vakker dag tror jeg.
Og spennende med cermet.

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
Den JLC'n er virkelig flott. Er nok villig til å selge både Sub og annet for at denne skal få plass i boksen. Har det kommet noen prisantydning? Over eller under 100K?

Lien

Støttemedlem
Medlem
15. nov. 2011
Sted
Bergen
Den JLC'n er virkelig flott. Er nok villig til å selge både Sub og annet for at denne skal få plass i boksen. Har det kommet noen prisantydning? Over eller under 100K?
Hodinkee skal komme med mer info om klokken etterhvert.

Den forrige Deep Sea Chronoegraphen i SS har en utsalgspris på rett i overkant av 10 k dollar, denne er 2 mm større og i cermet. Rundt 100 k er kanskje ikke noen dårlig gjetning? Jeg vet ikke hvor mye cermet påvirker prisen ettersom jeg aldri har hørt om det tidligere.

hxw

Medlem
24. aug. 2011
Sted
7xxx
Er spent på å se pris selv. Men har en mistanke om at cermet kommer til å dra opp prisen noen hakk..

Jaja, får bare sette i gang sparingen :)