Sigarer og lightere

Zino er helt topp, og kan fås til snille priser i utlandet. Har kjøpt en del av det i Sverige. Man merker kansje at det er en av billigseriene til Davidoff, men liker man smaken er jo ikke det så farlig. Kvalitetskontrollen er i hvertfall på linje med storebror i mine øyne, aldri fått en dårlig Zino.

• Elsker
Reaksjoner: Loevhagen
Zino er helt topp, og kan fås til snille priser i utlandet. Har kjøpt en del av det i Sverige. Man merker kansje at det er en av billigseriene til Davidoff, men liker man smaken er jo ikke det så farlig. Kvalitetskontrollen er i hvertfall på linje med storebror i mine øyne, aldri fått en dårlig Zino.
Wow. Takk. Ante ikke relasjonen her, men det forklarer jo en god del av hvorfor jeg likte Zino.

• Liker
Reaksjoner: BigT
Feirer montering av ny dusjtermostat med en Davidoff.

IMG_2470.jpeg

Før pleide det iallefall her i Sverige å være bra marked og priser på Cubanere. Jeg synes prisene er helt rabiate etter Trumper og kriser og kineserne etc

Jeg synes Nicaragua og Dom.Rep har mye bedre priser og også kvalitet iforhold til Cuba.

Cuba er hit and miss iforhold til kvalitet og opplevelse, også de dyreste.

En sigar jeg har blitt veldig glad i Er Dias De Gloria Robusto fra Fernandez samt en rimelig Robusto vi får i big pack bundle som heter Blend 15.