Sigarer og lightere

Macanudo Red Robusto Inspirado
Ekstra lagret Dominicaner etter en bedre middag..

Klokka er Orient sun & moon tror v3.

20240415_193938.JPG

Pakke med Cohiba som ikke har lagt i humidor på ca 15 år. Kan de røykes? Kan de reddes? Tenkte å prøve meg på en i morgen, ser for meg at de er så knusktørr at den smuldrer opp når jeg kutter. Trenger noen råd fra sigarelskere
IMG_6803.jpeg

Pakke med Cohiba som ikke har lagt i humidor på ca 15 år. Kan de røykes? Kan de reddes? Tenkte å prøve meg på en i morgen, ser for meg at de er så knusktørr at den smuldrer opp når jeg kutter. Trenger noen råd fra sigarelskere
Vis vedlegg 372679
Legg dem i humidoren i en god stund, så blir de i hvertfall røykbare. At de har mistet noe av piffen på veien er nok sannsynlig. Her snakker vi jo ekstremt dyre sigarer (i min verden) så hadde gitt det noen måneder for å teste

• Liker
Reaksjoner: HerrUr
Legg dem i humidoren i en god stund, så blir de i hvertfall røykbare. At de har mistet noe av piffen på veien er nok sannsynlig. Her snakker vi jo ekstremt dyre sigarer (i min verden) så hadde gitt det noen måneder for å teste
Får fine frem humidoren, lenge siden den var i bruk. Kan jo håpe at luftfuktigheten her i Bergen har klart å holde litt liv i pakken:)
Takk for svar

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: andersen og Ole
Vis vedlegg 372679

Dessverre kan ikke disse reddes. Når oljene først har tørket ut så er det ingen måte å få de tilbake. Du kan få tilbake fuktigheten, og de kan røykes. Men de vil aldri bli bra igjen

• Liker
Reaksjoner: HerrUr