Sexy blonde playing hard to get! (Rolex 116500LN)

Takk alle sammen:)

Den er virkelig rålekker, men må jo innrømme jeg ble litt usikker på hvit, når @Zawatch unbokset sjefsbilder for et par dager siden.
Gleder med til å se den sorte i levende live.

Jeg liker veldig godt den hvite skiven mot det sorte og har alltid holdt en knapp på hvit kontra sort på 116520. Smaken kan endre seg ;)

• Liker
Reaksjoner: Zawatch
huff, noen var tidlig ute å reservere ja ( bare LITT misunnelig :) )

Utrolig kjekt å se unboxing av dette nydelige uret, STORT grattis din vei! :D

• Liker
Reaksjoner: Rød
Gratulerer med historiens flotteste Daytona. Står på venteliste hos et par urmakere, men det vil vel gå noen år..

• Liker
Gratulerer så mye med en utrolig flott klokke :)
Syns den hvite er innertier (!)
Bildene er også i utsøkt karakter som vanlig.
Er ingen Rolex fanboy, men registrere i det stille at ingen ting er hugd i sten ;)
Ønsker deg og din 'utvalgte' en flott sommer :cool:

Redigert:
  • Liker
Gratulerer så mye med en utrolig flott klokke :)
Syns den hvite er innertier (!)
Bildene er også i utsøkt karakter som vanlig.
Er ingen Rolex fanboy, men registrere i det stille at ingen ting er hugd i sten ;)
Ønsker deg og din 'utvalgte' en flott sommer :cool:
Takker så mye, @Timebandit.
Jeg har nok vært litt "vel mye" Rolexfan, ser og prøver andre retninger, men kommer tilbake.
Vi kommer nok begge til å vakle frem og tilbake. Det er viktig å forsøke å se hva andre ser. Det er vel derfor vi har denne hobbyen? Heldigvis ;)

Redigert:
Klager ikke etter et par-tre dager.
Det var utrolig deilig å få en stål Daytona igjen på armen.
For meg er Daytona perfekt allrounder; komfort, utseende, presisjon og ikke minst, historien :)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Redigert:
Gratulerer! Det ser fabelaktig ut. Gleder meg til å se en irl. Hvordan oppleves den på armen i forhold til 116520?

• Liker
Gratulerer! Det ser fabelaktig ut. Gleder meg til å se en irl. Hvordan oppleves den på armen i forhold til 116520?
Takk, @TomB.
Jeg synes den føles litt større enn 116520, har hatt samme følelsen de gangene jeg har testet Platona som også har denne bezelen.
I enkelte lys er den veldig "bling" og andre lys mer nøytral.
Jeg får ikke helt bestemt meg hvor mye mer (eller om?) jeg liker best 116500 eller 116520.
Det er noe spesielt med sort bezel, sorte dials, hvitgull markører mot en flott(mattere) hvit skive. Jeg klarer bare ikke helt å sette fingeren på hva som gjør den såpass annerledes. Av og til ser den helt perfekt ut og av og til tenker jeg at 116520 var perfekt, den også.
Jeg trenger nok tid på å bestemme meg om 116500 eller 116520 (eller begge? :D) blir min fremtidige dagligklokke. Daytona blir det uansett, tror jeg ;)

Redigert: