Sexy blonde playing hard to get! (Rolex 116500LN)

Grattis med nytt! Artig å høre subjektive vurderinger mellom 116520 0g 116500 :) Det er jo nok et eksempel på at selv "små" endringer kan gi helt forskjellige klokker/opplevelser. Her er det selvsagt mer enn kun bezelen og;) Veldig fornøyd med min sorte 116520, men ser så absolutt appealen med 116500 og, både hvit OG sort:D

• Liker
Reaksjoner: Rød
Denne er bare så rå. Må vel snart se om det finnes en kø man kan stå i snart...

Nok en gang grattis!

• Liker
Denne er bare så rå. Må vel snart se om det finnes en kø man kan stå i snart...

Nok en gang grattis!
Tror ikke det er så vanskelig å finne en kø, det er overalt :)
Den wr ikke langt unna, så du kan nok få se den en dag.

På tidlig 90 tall var det en i Kristiansand som het Henning som startet Mexicansk restaurant. Han kalles den dag idag for Taco Henning. I nabobyen Arendal 20-30 år senere var det en som het Roy som byttet Daytonaer fortere enn folk bytter undertøy. Han kalles for Daytona Roy....

Gratulerer, den er skikkelig fet. Jeg venter i spenning og skuler misunnelig mot Arendal.

• Liker
På tidlig 90 tall var det en i Kristiansand som het Henning som startet Mexicansk restaurant. Han kalles den dag idag for Taco Henning. I nabobyen Arendal 20-30 år senere var det en som het Roy som byttet Daytonaer fortere enn folk bytter undertøy. Han kalles for Daytona Roy....

Gratulerer, den er skikkelig fet. Jeg venter i spenning og skuler misunnelig mot Arendal.
Hahaha, takk :D