Seiko x PADI dykkere

Når jeg uansett hadde planer om en Turtle kunne jeg like så godt gå for denne. SRPA21 kommer til å matche min skx007 og 009 som hånd i hanske :)
 
  • Liker
Reaksjoner: TubaTom
Tøff!

Seiko%2BPADI%2Bdiver%2BSRPA2-1K1.jpg
 
Helt vannvittig tøff faktisk.... Godt den ikke kommer før til høsten da så man kan spare opp litt igjen. Tror ikke det ville falt i smak hos min bedre halvdel ( les økonomidirektøren) og kjøpe en makan nå :p Må bare ha den faktisk....
 
  • Liker
Reaksjoner: TubaTom
Jeg har lest at denne kommer til høsten. Hvorfor ikke før når den tydeligvis er i produksjon?
 
Jeg har lest at denne kommer til høsten. Hvorfor ikke før når den tydeligvis er i produksjon?

Vet ikke om produksjonen er i gang enda, de skal uansett ikke være klare til levering enda. Absolutt ikke unormalt å ha noen prototyper klare til visning, det er noe så og si alle merker gjør (som den jeg har lagt ut bilde av)!

Etter hva jeg har skjønt, har ventetiden i Norge nå strukket seg til november for de som ikke allerede har forhåndsbestilt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda
Håper jeg ikke er for seint ute. Jeg hadde tenkt å kjøpe den fra utlandet, men nå sendte jeg en melding til urmakeren. Satser på at jeg får før november.
 
  • Liker
Reaksjoner: TubaTom