takk for inspirasjon. Å hente frem uemuraen var noe av det
første jeg gjorde etter å ha kommet hjem. Det er fantastisk flott Seiko, har dårlig samvittighet for at den ensom og uten kjærlig pleie siden sommerferien.

Er dette OK? Hva synes Seikofolket?
![]()
Seiko Olive "Sky Dweller" Mod | FINN-torget
Introduserer stolt vår Seiko Olive "Sky Dweller" Mod!NYT GRATIS FRAKT OG KLOKKEBOKS MED DITT KJØP AV EN KLOKKE HOS OSS!Handle trygt og sikkert hos oss mwww.finn.no
![]()
![]()
Seiko Fvck 9-5 Santos Mod | FINN-torget
Introduserer stolt vår Seiko Fvck 9-5 Santos Mod!NYT GRATIS FRAKT OG KLOKKEBOKS MED DITT KJØP AV EN KLOKKE HOS OSS!Handle trygt og sikkert hos oss med Vipps Chewww.finn.no
![]()
![]()
Seiko TIffany Blue Santos Mod | FINN-torget
Introduserer stolt vår Seiko Tiffany Blue Santos Mod!NYT GRATIS FRAKT OG KLOKKEBOKS MED DITT KJØP AV EN KLOKKE HOS OSS!Handle trygt og sikkert hos oss med Vippswww.finn.no
![]()
Dette er jo reint plagiat! Det kan umulig være lovlig. Denne søpla er jo like ille som driten du får kjøpt i en bod på stranda i Thailand. Jeg nekter å tro at man kan drive med dette på en lovlig måte som virksomhet i Norge. Det lukter jo søksmål lang vei.![]()
Seiko "Wimbledon" Datejust Mod | FINN-torget
Oppgrader stilen din med vår "Wimbledon" Datejust Mod!En utrolig fin klokke som passer til både hverdags og oppkledde anledninger. Fluted bezel i kombinwww.finn.no
![]()
kriminelt.Dette er jo reint plagiat! Det kan umulig være lovlig. Denne søpla er jo like ille som driten du får kjøpt i en bod på stranda i Thailand. Jeg nekter å tro at man kan drive med dette på en lovlig måte som virksomhet i Norge. Det lukter jo søksmål lang vei.
Stor Seiko tvangstatovering på pannen, deretter kastet ut midtvinter på gaten i Karasjok, bare med en fundoshi truse.kriminelt.
rett i fengsel med dem og 100 millioner i bot.
Stor Seiko tvangstatovering på pannen, deretter kastet ut midtvinter på gaten i Karasjok, bare med en fundoshi truse.
![]()
Seiko "Wimbledon" Datejust Mod | FINN-torget
Oppgrader stilen din med vår "Wimbledon" Datejust Mod!En utrolig fin klokke som passer til både hverdags og oppkledde anledninger. Fluted bezel i kombinwww.finn.no
![]()