Prosjekt «fjerne lenke» på SKX-en er litt vanskeligere enn hva jeg regnet med, gitt.
Er det uvanlige baretter på SKX?
Prosjekt «fjerne lenke» på SKX-en er litt vanskeligere enn hva jeg regnet med, gitt.
Det er selve lenka. Den har noen «skuldre» som de kaller det som sørger for å hindre meg i å dytte noe inn.Er det uvanlige baretter på SKX?
Jeg solgte min 013 (007/9 er vel litt mer populære) for 1800 på auksjon for en liten stund siden.Ser det ligger SKX007 og 009 ute på finn til 3-4k.
Er det noen som vet om dette er reelle priser eller fri fantasi?
Har en 007 og en 009 liggende som jeg aldri bruker, men jeg har liksom ikke tenkt at det er verd bryet med å selge dem. Med sånne priser er det jo plutselig mer interessant...
Skuffende, tenkte jeg skulle tjene noen raske pengerFantasipriser, går for alt mellom 1600 til 2600 på auksjoner.
Er jo lov å prøve segSkuffende, tenkte jeg skulle tjene noen raske penger![]()
Sant nok, og så får jeg jo heller se om jeg blir hengt ut i finn.no-tråden her på forumet.Er jo lov å prøve seg
Har sett et par 013 gå over 3k på auksjon i høst. Er en 009 ute denne helgen, får se hva den går for @BøygenJeg solgte min 013 (007/9 er vel litt mer populære) for 1800 på auksjon for en liten stund siden.