Denne er etter mitt syn den perfekte beateren. Fin str og ikke for tykk 41mm pluss krone og 12mm tykkelse. Også er den lett lest og tydelig
Jeg har tilgode å teste denne urkassa, det er vel denne som kalles slim turtle?Denne er etter mitt syn den perfekte beateren. Fin str og ikke for tykk 41mm pluss krone og 12mm tykkelse. Også er den lett lest og tydelig
Vis vedlegg 435054
Jeg har eid masse forskjellige seiko divere . Og denne SPB313J1 er vel den mest komfortabele av dem . Den sitter veldig fint på labben. Jeg merker nesten ikke at jeg har klokka på meg . Lenka er faktisk bra også . Så denne klokka er jeg faktisk veldig fornøyd med.Jeg har tilgode å teste denne urkassa, det er vel denne som kalles slim turtle?
Jeg digger urkassen til Uemura / 6105-8110-etterkommerne ("Willard"), så tipper jeg ville likt denne også. Du har vel eid en av SPB151, SPB153 eller SPB183? Denne bærer mer komfortabelt?
Seiko Prospex "Baby Tuna" SRP639K1, ofte kalt "Yellowfin Tuna" blant kjennere.Den var kul! Hvilken referanse er det?
Riktig farge på natoreimen![]()
Seiko Prospex "Baby Tuna" SRP639K1, ofte kalt "Yellowfin Tuna" blant samlere.Dagens Seiko.
Seiko Prospex "Baby Tuna" SRP639K1, ofte kalt "Yellowfin Tuna" blant samlere.Den var kul! Hvilken referanse er det?
Riktig farge på natoreimen![]()