" SP" X Prospex logo på tallskivene er en Føk´n mistake.
Jeg får ikke å venne meg til det.
Unødvendig sabotering.
Jeg får ikke å venne meg til det.
Unødvendig sabotering.
I tillegg lar de alle som faktisk kjøpte modellen og følte seg forulempet levere klokken inn igjen og få pengene tilbake.
Liker de klokka for at den er fin å se på eller fordi det står LE på på baksiden? Den er jo akkurat den samme selv om det finnes en modell som ligner![]()
![]()
Det kan være flere årsaker til at ulike kjøpere velger en LE-klokke, og det er vel uansett ikke poenget. Saken er derimot at det her er snakk om villedende markedsføring, og dårlig behandling en kjøpergruppe. I Norge og en del andre land får du dessuten ikke levert tilbake klokka, selv om det hevdes at Seiko i UK har god kundeservice og tar den tilbake.
Ikke dumt, tipper at den ikke er så stor?
Ikke dumt, tipper at den ikke er så stor?
Skulle ønske de hadde droppet dag og dato, og er ikke så fan av den 5-logoen men hvis prisen er riktig er jo det absolutt til å leve med for en skog-og-fjell-klokke
www.tidssonen.no
urmakerchristensen.no
Hva tenker vi om denne?
Vurderer en ny «daily beater» som kan brukes til det meste - til og med jobb.
Personlig syns jeg den er ganske kul, og funksjonell. Det største minuset i min bok er at det ikke er safirglass. Den opererer med 4R36, og det er jo ålreit nok for meg det.
![]()
Seiko 5 Sport SRPG35K1 | Urmaker Christensen SRPG35K1
Kjøp Seiko 5 Sport SRPG35K1 - SRPG35K1 hos Urmaker Christensen.no . Vi har fri hjemlevering i hele Norge. Autorisert forhandler av Seikourmakerchristensen.no