Jeg har omsider funnet ut at jeg vil ha en Seiko til hverdags og arbeidsbruk, men Seiko er totalt upløyd mark meg. Det er jo et utall modeller å velge i og jeg går meg helt vill i utvalget. Derfor spør jeg ekspertisen til råds
Jeg er vil ha en diver, den bør være mekanisk og helst på gummirem. Hvilken er den/de rette å se på?
Jeg har skjønt at cw er en grei plass å handle så den biten er grei.
Takk for alle hjelpende innspill![]()
Jeg har omsider funnet ut at jeg vil ha en Seiko til hverdags og arbeidsbruk, men Seiko er totalt upløyd mark meg. Det er jo et utall modeller å velge i og jeg går meg helt vill i utvalget. Derfor spør jeg ekspertisen til råds
Jeg er vil ha en diver, den bør være mekanisk og helst på gummirem. Hvilken er den/de rette å se på?
Jeg har skjønt at cw er en grei plass å handle så den biten er grei.
Takk for alle hjelpende innspill![]()
Jeg har skjønt at det er god bang for the buck med disse modellene etter å ha lest meg opp litt her inne. Har vel satt meg et tak på 10k. Noe mer er uaktuelt for min del på en beater som må ta litt juling.Hei! Her er vel det enkle svaret SKX. Men så finnes det en haug med andre godbiter i prisklassene oppover, så kanskje du har gjort deg noen tanker om pris? Du får uansett mye for pengene samme hva du velgerCW er bankers om de har modellen du vil ha inne.
eg har skjønt at det er god bang for the buck med disse modellene etter å ha lest meg opp litt her inne. Har vel satt meg et tak på 10k. Noe mer er uaktuelt for min del på en beater som må ta litt juling.
Klokkebasillen hatt tatt meg for lenge siden og jeg har vært igjennom Breitling, Omega, Tudor og Rolex. Men Seikobasillen er ny for megLitt labert med svar her men støtter @flyback sitt forslag av SRP77X, så kan du spare resten av pengene til du blir bitt av klokkebasillen![]()
Klokkebasillen hatt tatt meg for lenge siden og jeg har vært igjennom Breitling, Omega, Tudor og Rolex. Men Seikobasillen er ny for megtakk for tipset, har ikke bestemt meg helt enda, men de er jo såpass rimelige at man kan unne seg to hvis man ikke greier å bestemme seg
![]()
SKX00X og SRP77X er det enkle svaret ja, men om budsjettet ditt er 10k så har du fleire gode alternativ som SBDC031, SRPB09, SRP309J (Har hatt denne sjølv. Bølletøff.Jeg har skjønt at det er god bang for the buck med disse modellene etter å ha lest meg opp litt her inne. Har vel satt meg et tak på 10k. Noe mer er uaktuelt for min del på en beater som må ta litt juling.
Bilde kommer når klokke og reim er i husSikkert eit godt valg det! Gratulerer! Må poste bilete med gummireima på!![]()