Da forventes det utboksing-bilder!
Det skal bli! Ser forøvrig at det har sneke seg inn bilete av eit 6R20A-verk på biletet eg posta. Stussa først på lenka, og dernest på "29 jewels". Ein kan som vanleg ikkje stole for mykje på Google.
Da forventes det utboksing-bilder!
Er vel ikke noen her som tilfeldigvis har en original rubber strap til de nye turtle-modellene (srp77x) liggende? Send gjerne PM om du vil selge![]()
Er i tanken på en MM300.
Spørsmålet er hvor kjøper jeg en billigst mulig enten ny eller brukt.![]()
Jeg kjøpte fra Chino Watch i Japan - rask levering, tror det tok litt over en uke inkludert tollbehandling.
Takker, skal se hva det blir til slutt
Tenker å dra innom en urmaker for en titt først, hvordan er lenka? Skrangler den noe og sånn i det lange,- er den behagelig å gå med feks i en hel dag?
Tenker at det er individuelt men, feks så gleder jeg meg til å ta av padien etter noen timers bruk da jeg føler at den blir vond å gå med, følte det samme med to andre seiko lenker til skx modellene.
Den originale gummireima overasket meg, da satt den perkekt på håndenJeg er ikke noen stor fan av Seiko-lenkene, jeg bruker stort sett gummireim eller zulu. Det sagt, så er vel lenken til MM300 på et annet nivå enn lenkene til turtle eller SKX.
Snakk om buzzkill..Så tar det en uke fra den ankommer Oslo til den snegler seg av gårde.
Snakk om buzzkill..