Den har monoblock kasse og må åpnes i front . De fikk ikke lov av Seiko å åpne disse her når de var under garanti før i hvertfall . De sendte dem til Seikos service senter i Nederland .
Heihei!
Har en Seiko SLA023 som sakker en del daglig, ca -17sek. Hvem er gode på 8L35 urverk i Oslo og kan hjelpe meg med en titt/regulering? Noen tips?
Vis vedlegg 357037
Viser seg at min bare måtte ut av dvale. Er en stund siden den ble brukt åpenbart. Nå etter noen flere dager med bruk så går den innafor kravene.Heihei!
Har en Seiko SLA023 som sakker en del daglig, ca -17sek. Hvem er gode på 8L35 urverk i Oslo og kan hjelpe meg med en titt/regulering? Noen tips?
Enig, en av de finere Seiko 5Denne her ligger godt an neste gang jeg er i humør for å kjøpe/prøve en billig Seiko igjen, altså. Selv om jeg egentlig ikke er spes opptatt av GMT.
www.tidssonen.no
Og hvorfor den utvidete teksten?
Godt poeng!-Se det fra den lyse siden, det står i det minste ikke noen stil av typen 'Superduperlative Überchronometer, Certified to Hell and Back by Left-Handed Swiss Druids' på skiven. Ennå.
![]()
Seiko lanserer oppfølgeren til den populære SPB143. Her er nye Seiko Prospex 1965 Heritage Diver’s Watch!
![]()
Seiko lanserer Prospex 1965 Heritage Diver's Watch
Seiko «tar en Rolex» med sin entusiastvennlige oppfølger til SPB143.www.tidssonen.no