Perilei
Støttemedlem
Man får jo en ny Tudor som er Metas sertifisert for 5000 ekstra. Ingen tvil hva jeg ville valgt!Over 40k for en (King) Seiko med 6L35? Ellers takk....
Man får jo en ny Tudor som er Metas sertifisert for 5000 ekstra. Ingen tvil hva jeg ville valgt!Over 40k for en (King) Seiko med 6L35? Ellers takk....
Snakker vi om samme ur her nå? SBDC051 kostet aldri så mye, tror jeg da.
Men dette er gjerne subjektivt, da jeg ikke syns denne lenka er så skranglete. Låsen kan jeg være enig i at er litt simplex, all den tid det er en stanset lås, og ikke en frest en.
Tight og fin mot kassen er den og.
Nei, den blir sikkert dyrere enn SLA017 var.Den var ikke akkurat billig!
Nye resin Seiko5Vis vedlegg 337066
Burde bytta navn til "Replica-moddern" imoNoen med erfaring fra klokkespesialisten eller har vært borti noe av det som selges her? Har en Seiko mod fra før «Meteormaster» som er en gøyal sak der man egentlig ikke kopierer andre ur. Disse Rolex/AP/Cartier-modellene er noe annet og beveger seg i grenseland mot piratkopier selv om de åpenbart er Seiko-brandet.
Feks «Seiko Santos»:
![]()
(NY) Seiko "White Dial" Santos Mod | FINN-torget
Helt ny og strøken Seiko Santos Mod med en vanvittig nydelig hvit skive! Elegant og klassisk design som tar seg like bra ut til hverdags som til dresskledde anlwww.finn.no