Seiko Skx007 med Oyster og nylon på Creationwatches.com

Medlem
12. juni 2011
Innlegg
168
Mulig det er old news, men ser nå at Creationwatches.com har lagt ut Seiko Skx007 med både Oyster og nylon :)

skx007
 
Jeg har oysterlenken fra Seiko, den virker godt bygd med tanke på pris. Du kan få teste den ut om du bor i Oslo området?
 
Wjean er vel heftig mye bedre enn den orginale. Du merker hvor Seiko har spart på pengene. ingen overlegen kvalitetsfølelse IMO. Har hatt 3-4 billige Seikoer som blir brukt på jobben, og lenkene blir gitt bort som reservelenke til kollegaer. Selv bruker jeg skinnreim.
 
Jeg har oysterlenken fra Seiko, den virker godt bygd med tanke på pris. Du kan få teste den ut om du bor i Oslo området?

Takker for tilbudet, men bor i Haugesund.

Wjean er vel heftig mye bedre enn den orginale. Du merker hvor Seiko har spart på pengene. ingen overlegen kvalitetsfølelse IMO. Har hatt 3-4 billige Seikoer som blir brukt på jobben, og lenkene blir gitt bort som reservelenke til kollegaer. Selv bruker jeg skinnreim.

Utfra det du forteller er altså neppe verdt å betale $50 ekstra for en SKX009 med oysterlenke. Er uansett mest glad i NATO og skinnreimer. Mulig jeg prøver med jubilee reima.