Seiko SBDC051 / SBDC053

IMG_0801.JPG
IMG_0799.JPG
Hej,

Fick min igår och är väldigt nöjd med den.
 
Nå er disse tilgjengelige i japan, den sorte modellen ble tilsynelatende revet bort hos Seiya på et par timer. Bestilte den blå fra japan-onlinestore.com. Anyone else? Slenger med et fristebilde fra google :)

Vis vedlegg 50288
Hei,jeg har sjøl bestilt den svarte fra Japan onlinstore i dag,følger begge lenker med?Ser den svarte med stål og den blå med den andre,kunne tenkt meg denne på den svarte.Er det mulig og bestille denne ett annet sted hvis den ikke følger med?Jeg er ny på dette så jeg har ikke noe peiling.Mvh Tom
 
Hei,jeg har sjøl bestilt den svarte fra Japan onlinstore i dag,følger begge lenker med?Ser den svarte med stål og den blå med den andre,kunne tenkt meg denne på den svarte.Er det mulig og bestille denne ett annet sted hvis den ikke følger med?Jeg er ny på dette så jeg har ikke noe peiling.Mvh Tom

Hei, SBDC051 leveres kun med lenke og SBDC053 kun med gummireim. Har ikke sett lenka eller gummireima til salgs for seg selv noen plass bortsett fra privatannonser, men regner med de vil dukke opp etter hvert.
 
  • Liker
Reaksjoner: tomthai
Noen som vet om det er samme lenke på SLA017 og SBDC051? Har førstnevnte, men lyst på 053 også! :)
 
Hvs noen flere lurer på størrelsen på denne kommer en liten sammenligning her. Lug to lug på sbdc rett under 50 mm mot 46 mm på skx. Tykkelsen er omtrent lik, men sbdc føles litt flatere på lanken. Lug width er 20mm.

Vis vedlegg 51876

Vis vedlegg 51878

Vis vedlegg 51877

Har hatt litt lyst å prøve en Samurai eller SKX, men de bildene dine gjorde at jeg fikk lyst til å prøve sbdc:) Knalltøff:D
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester
Har hatt litt lyst å prøve en Samurai eller SKX, men de bildene dine gjorde at jeg fikk lyst til å prøve sbdc:) Knalltøff:D

Thou shall not regret! Men Samurai er jo og konge, spes den med waffle dial, eller "blue lagoon". Samme gjelder jo SKX hvis du ikke har hatt det før, men mange ville kanskje heller lagt til noen kroner og valgt Turtle... Ingenting i veien for å prøve flere? :p
 
@dr4ugen
Har prøvd SKX007. Oppgraderte den til en SRP777. Ikke angret på det;) Veldig fornøyd! Litt lyst å prøve både SKX009, Pepsi Samurai og sbdc:)
Hvilken gummireim er det foresten du har på SRP777?

Noen som har bilder av samurai og sbdc sammen?