Seiko SBDC051 / SBDC053

Medlem
3. okt. 2014
Innlegg
841
Nå er disse tilgjengelige i japan, den sorte modellen ble tilsynelatende revet bort hos Seiya på et par timer. Bestilte den blå fra japan-onlinestore.com. Anyone else? Slenger med et fristebilde fra google :)

IMG_1377.JPG
 
Redigert:
Må si den blå frister ja, ca. 7500kr ferdig med MVA er litt mer spiselig enn de 37500kr for SLA17:eek:
Men har hørt flere snakke om bytte av visere på disse, så da blir mine spørsmål - hvilke, og hvorfor?
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester
Har lyst på, får smyge inn en sort en etter hvert ;)

Og ref. bytte av visere, se da @Preacher, så fint det blir i photoshop på mobilen min :p

Vis vedlegg 50318
Ja, jeg ser helt klart at det kan bli aktuelt med et bytte om man går for en slik. Men hvilken modell donerer disse viserne? Hadde det vært helligbrøde med visere fra SBDX017? For den sekundviseren der er snadder! Men det blir kanskje i overkant heimaspøta..?

Jeg er over snittet elendig på slikt, så om noen ville ha redigert inn visere fra MM i SBDX053?
image.jpeg
image.jpeg
 
Redigert:
Får kanskje visarar frå Yobokies om det er same innvendig diameter på hola. Har sjølv eit sett med visarar (blant anna ein sekundvisar i SBDX001-STIL ;)) liggande i skuffa medan verktøyet er i posten.
 
Jeg har også en blå en på vei fra japan-onlinestore.com, men jeg lurer på om jeg kommer til å angre på at jeg ikke kjøpte en svart en. Kransen på den blåe ser litt dvask/utvasket ut i fargen på de få bildene jeg har sett men den ser sikkert bedre ut i virkeligheten, som det meste annet fra Seiko.
 
Jeg har også en blå en på vei fra japan-onlinestore.com, men jeg lurer på om jeg kommer til å angre på at jeg ikke kjøpte en svart en. Kransen på den blåe ser litt dvask/utvasket ut i fargen på de få bildene jeg har sett men den ser sikkert bedre ut i virkeligheten, som det meste annet fra Seiko.

Den ser bra ut i blå
 
Til dere som bestilte fra Japan-onlinestore.com, tok det lang tid fra bestilling til klokken kom frem?

Jeg bestilte derfra for 2 døgn siden da de hadde begge variantene på lager, men jeg har enda ikke mottatt en ordrebekreftelse engang.
 
Jeg bestilte min fra japan-onlinestore.com den 21. og mottok bestillingsbekreftelse i spamfolder. Så fikk jeg shipping notification den 25., klokken ankom Oslo 28. og på det lokale postkontoret den 31.
 
Redigert:
Takk for info @dr4ugen. Jeg så nå også at min ordrebekreftelse hadde gått rett i søppelpostboksen. Da er alt på track og det er bare å smøre seg med tålmodighet :)
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester