Seiko brukt i filmen Aliens (1986)

Pakke fra Japan i posten i dag :)











Ikke så stor som fryktet, passer mitt smale håndledd perfekt :D Litt middag nå, så skal jeg prøve å justere lenka :)
Nye bilder om et par uker når 019 kommer inn ;)

Edit: Ga opp den lenka etter en halvtime, denne får bli med til urmakeren :/
 
Redigert:
Plukket opp en pakke fra Japan i dag! :D
Gikk rett til urmakeren så han kunne stille inn lenken, og det angrer jeg ikke et sekund på nå.

0612a879425e1730f7d648bfcf25a25e-d9ypdt8.jpg


untitled_by_predatornor-d9ypffi.jpg


untitled_by_predatornor-d9ypfrb.jpg


SARB035 som også var med i pakken får jeg styre med når fascinasjonen for denne klokken har gått over. Om den noen gang gjør det.. :eek:
 
Grattis med flotte klokker! Endelig tilbake etter lengre tids fravær.
Abstinensene kan sidestilles med snuskutt.....:D

Er dere fortsatt happy med klokkene? (Ja, jeg har lyst å kjøpe.. da utvalget er støvsugt internasjonalt)
 
Grattis med flotte klokker! Endelig tilbake etter lengre tids fravær.
Abstinensene kan sidestilles med snuskutt.....:D

Er dere fortsatt happy med klokkene? (Ja, jeg har lyst å kjøpe.. da utvalget er støvsugt internasjonalt)


Jeg er veldig fornøyd, mest 019 som får armrtid, men det er mye fordi den er litt mer sommerlig tror jeg :)
 
Kom over "litt" om 7A28 og re-issues som var verdig å dele: http://thespringbar.com/seiko-7a28-collectors-guide/
Mye en skal lære som fersk Seikoholic. Det var ikke bare i Aliens 7A28 verket ble vist frem. Sjefen selv har vist også gjort det:)
7a28-7020-A-View-To-A-Kill-1.jpg


Må nesten legge til bilder av denne også... Fått en ny en på lista, SKX009 får gå ut. Hva kan vell bedre komplementere min Seiko Transocean enn en Speedmaster!? :p
seiko_speedmaster1.JPG

seiko_speedmaster3.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: AmberGhost og Grendel