- Medlem
- 12. sep. 2013
Kommer som lovet @Genta : Mitt lille bidrag for å holde tråden med bilder.
God Jul til dere alle fra meg!
Kommer som lovet @Genta : Mitt lille bidrag for å holde tråden med bilder.
Vis vedlegg 125225
Vis vedlegg 125226
Vis vedlegg 125227
Vis vedlegg 125228
Gratulerer med Patek Philippe Nautilus. Har du kjøpt 5711 eller 5980? Fantastiske ur begge to. Virkelig klasse urTakk og god jul til deg også![]()
Har vært på utkikk etter en DRSD en stund. Nylig dukket det opp et norsk-kjøpt eksemplar som hadde ligget i en safe siden 1999, og da var jeg ikke vond å beLegendarisk klokke med en utrolig "presence" og karisma.
Vis vedlegg 124853
Gratulerer med et utrolig flott ur. Hvor var denne annonsert? Fikk ikke det med meg.
Gratulerer! Virkelig flott Rolex med sjel og patina. Takk for at du legger ut bilder på TidssonenHar vært på utkikk etter en DRSD en stund. Nylig dukket det opp et norsk-kjøpt eksemplar som hadde ligget i en safe siden 1999, og da var jeg ikke vond å beLegendarisk klokke med en utrolig "presence" og karisma.
Vis vedlegg 124853
Godt nyttår til alle medasylanter. Ettersom denne tilsynelatende har blitt klokken jeg bestandig bruker spekulerer jeg på å skaffe en ny bezelinsert for variasjon. Hvis man går til en autorisert forhandler får man kjøpt en ny man kan montere selv og vil de evt ha den gamle i bytte?Vis vedlegg 128854
Flott patinert insert du har der. Du får kjøpt ny hos AD uten å innlevere den du allerede har. Husk at den nye du kjøper ikke har tritium og vil fravike fra eventuell lume i eksisterende urskive og visere. Det vil ta noe tid fra du bestiller til du kan hente / få den påmontert hos AD. (PS! Husk å ta med uret ved bestilling)
Vær oppmerksom på at service inserten du får fra AD normalt er en "Thin font" med betraktelig smalere tall og streker enn den originale mk4 flat four inserten du allerede har. Du får tak i originale mk4 inserts som er strøkne jet black på bruktmarkedet (ebay, VRM etc) til en forholdsvis høy pris ift ADs service insert (som er under 1000kr)......Godt nyttår til alle medasylanter. Ettersom denne tilsynelatende har blitt klokken jeg bestandig bruker spekulerer jeg på å skaffe en ny bezelinsert for variasjon. Hvis man går til en autorisert forhandler får man kjøpt en ny man kan montere selv og vil de evt ha den gamle i bytte?Vis vedlegg 128854
Vær oppmerksom på at service inserten du får fra AD normalt er en "Thin font" med betraktelig smalere tall og streker enn den originale mk4 flat four inserten du allerede har. Du får tak i originale mk4 inserts som er strøkne jet black på bruktmarkedet (ebay, VRM etc) til en forholdsvis høy pris ift ADs service insert (som er under 1000kr)......
Vær oppmerksom på at service inserten du får fra AD normalt er en "Thin font" med betraktelig smalere tall og streker enn den originale mk4 flat four inserten du allerede har. Du får tak i originale mk4 inserts som er strøkne jet black på bruktmarkedet (ebay, VRM etc) til en forholdsvis høy pris ift ADs service insert (som er under 1000kr)......
Vanskelig å si, men MK3 er fra 10000-20000, alt etter fade og med eller uten lumeplot. MK4 bør være en del rimeligere! Du ser forskjell inni 4 tallet (spiss inni vs flat inni). Jeg har en 1665 hvor det fulgte en strøken jet black MK4 insert som jeg i går byttet til en blue faded MK3 for å få den looken du harMer å ta hensyn til her enn det jeg ante. Får gjøre litt research før jeg bestemmer meg for hvilken jeg lander på. Hvor mye dyrere er de sånn gjengs?
-Vegard