Sea-Dweller-tråden

Litt artig artikkel om den kuleste Rolex sportsklokka (16600):

Høyner med bilde av den enda kulere sportsklokka, 16660 :cool: :p :love::
19FF23C9-300E-47D8-AF7F-629D52A6BDFA.jpeg
 
Med så mye frekt spikerstål, får jeg kontre med en nyervervelsen - en Sea dweller med cyclops:eek:
Samme fjord som sist, men nå med den største storebroren til 16600.

In my humble opinion - så er det "mye" klokke. Kollegaer som vanligvis ikke bryr seg om klokker, klarer ikke unngå å hvile øyene noen sekunder for lenge, nok til at jeg registrerer hva de ser på. Jeg liker klokken, til tross for cyclops og størrelse mm. som muligens er å banne i rolexkirken.

Hvis jeg likevel skal gi noe kritikk, så er det følgende: den røde teksten blir litt diffus, skulle ha vært noen hakk mer spill i fargen. Og det siste er at Rolex bestemte seg for å fjerne alle Dive extension links i 2022..."as most clients did not like it" o_O(n) (For noe fjas.)
1685739098338.png
 
Redigert:
Hva må man ut med for godt holdte og komplette 16600 i dag..?
 
Redigert:
Med så mye frekt spikerstål, får jeg kontre med en nyervervelsen - en Sea dweller med cyclops:eek:
Samme fjord som sist, men nå med den største storebroren til 16600.

In my humble opinion - så er det "mye" klokke. Kollegaer som vanligvis ikke bryr seg om klokker, klarer ikke unngå å hvile øyene noen sekunder for lenge, nok til at jeg registrerer hva de ser på. Jeg liker klokken, til tross for cyclops og størrelse mm. som muligens er å banne i rolexkirken.

Hvis jeg likevel skal gi noe kritikk, så er det følgende: den røde teksten blir litt diffus, skulle ha vært noen hakk mer spill i fargen. Og det siste er at Rolex bestemte seg for å fjerne alle Dive extension links i 2022..."as most clients did not like it" o_O(n) (For noe fjas.)
Vis vedlegg 334153

"Kollegaer som vanligvis ikke bryr seg om klokker, klarer ikke unngå å hvile øyene noen sekunder for lenge, nok til at jeg registrerer hva de ser på."
"Jeg liker klokken, til tross for cyclops"
Det er nok cyclop'n de ser på ;)
 
Da kan du kjøpe en 16600, IMHO en av de mest underprisete Rolexene.

Men, det du ikke får er: Open 6! Matt skive! Nydelig patina på skive/visere/insert! Og en godt brukt 40 åring! ;) Vil du ha dette pakket inn i en unik modell så er min lavt priset. Jada, alt er relativt.
 
Da kan du kjøpe en 16600, IMHO en av de mest underprisete Rolexene.

Men, det du ikke får er: Open 6! Matt skive! Nydelig patina på skive/visere/insert! Og en godt brukt 40 åring! ;) Vil du ha dette pakket inn i en unik modell så er min lavt priset. Jada, alt er relativt.
Hehe, jada jeg skulle bare gripe etter lavthengende frukt jeg ;)
At din er uhørt flott, er hevet over enhver tvil.
 
  • Elsker
Reaksjoner: Genta