Sea-Dweller-tråden

IMG_0596.JPG
Den ble våt i dag også :)
 
De som vet de vet, det viktigste er du vet. Merker at den er savnet i blandt, selv om jeg er veldig fornøyd med den store klossen som er alt annet en under radaren..

SDen ligger vel midt i mellom, røffere en FFen men langt mer anonym en Ploprofen. Og ikke minst høy merke gjenkjennelses faktor.

Helt riktig @rolf s
Men det viktigste er at jeg vet hva som er på armen ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: rolf s
Overraskende stor opplevd forskjell på 16600 og 16610LV; urskive og plots - mao. areal. Nå er det jo ganske kjent at en 16600 har omtrent samme urskiveareal som en 14060, som ikke er så stor - men at forskjellen side ved side skulle være såpass stor - var litt overraskende.

Ja - også ser man at cyclops for oss eldre - har sin misjon. :)

19986172_2010375122530830_1046611499138678784_n.jpg
 
Redigert:
Hva er gjeldene venteliste og bruktpris? Er sikkert mange som kjappet seg og satte seg på venteliste for å tjene noen kroner. Dukker opp flittig på finn i hvert fall.
 
Hva er gjeldene venteliste og bruktpris? Er sikkert mange som kjappet seg og satte seg på venteliste for å tjene noen kroner. Dukker opp flittig på finn i hvert fall.

Antar du spør om den nye SD'en? Jeg kjappet meg ikke spesielt mye, satte meg på venteliste i begynnelsen av juni. Bjerke Oslo sier at jeg kan forvente levering i løpet av høsten i år.
 
Syns min kollega sin flotte 1665 fortjener en post her. Kjøpt ny av han på begynnelsen av 80 tallet og har fortsatt boks og papirer. Mener prisen var den nette sum av 3500kr. Dette kan vel se ut som en big white også?
 

Vedlegg

  • IMG_2635.jpg
    IMG_2635.jpg
    156,2 KB · Visninger: 0