Sea-Dweller-tråden

Lov å spørre om råd? Står på liste på Sub m dato og går nok fort et år til jeg får den ( stått på liste et år nå ). Begynt å leke med tanken om å gå for SD 116600 i stedet. De ligger vel på rundt 100-110 når d måte dukke opp en? Hva tenker folket? :)
 
Hvis du får tak 116600 så er dette noe jeg ville foretrukket fremfor sub. Ikke ofte nyere er til salgs. Men så er det noe med å starte egen historie også, samt ha sitt eget navn i sertifikatet. Men summasumarum vinner SD4k over sub for min del.
 
To veldig like klokker ved første øyekast. Likevel så ulike når du begynner å se nærmere på de. 116600 har i mine øyne det lille ekstra. Matt/satin skive, smalere lugs, minuttgradering, ingen cyclops, 4000ft og heliumsventil osv. Klokken er noe høyere, noe enkelte har kommentert som negativt. Jeg syntes den var lavere enn antatt og ser ikke på dette som noe punkt i det hele tatt.

Totalt sett har 116600 ganske mye ekstra, men om det er verdt mellomlegget kommer vel an på den enkelte. Det begynner å bli stive priser på disse. Utfordringen er vel at du allerede har begynt å tenke tanken, da er det vanskelig å gi slipp på den :) De aller fleste vil nok anta at du har en helt vanlig sub. For min egen del er jeg ikke tvil og er på jakt etter en 116600 selv.
 
20180901_160934-01.jpeg
 
Vurderer Chrono24, her i landet er det rimelig tynt ser det ut til.. med mva blir det fort kr 120.000,-, men er vel der det ligger? Da er det med boks og papirer. What to do...
 
Vurderer Chrono24, her i landet er det rimelig tynt ser det ut til.. med mva blir det fort kr 120.000,-, men er vel der det ligger? Da er det med boks og papirer. What to do...
Føler du den er verd 120K, så gjør det.
Men først bør du legge ut en WTB og se respons.