Sea-Dweller-tråden

Gleder meg til den første 116600 blir postet her:)

Var innom Burlington Arcade i London i helga, der hadde de en nydelig og komplett DRSD for den nette sum av GBP 20.000 (+mva til Norge).

De hadde også så mye annet vintage at de nesten ikke kan skilte dem med "rare":Generelt stive priser:(

Slo ihjel to timer der selv den 14. mars! Ekstremt mye pent å se på:D

De prøvde å selge meg en Hulk til 57k... før moms... Så ja, stive priser.
 
Poster den gamle 1665 mens jeg venter på 16600 :D

C9Inmhr.jpg


5DiokmN.jpg


niD691m.jpg


JmImzf6.jpg


Siste der er han som overtar med tid og stunder, da har SDen gått tre generasjoner :)
 
Seadweller 16600 og 1665 er to av de flotteste klokkene Rolex har laget. Det var på tide at de laget en i "normal" størrelse (selv om jeg syns beselen ser litt busy ut, blir sikkert bedre IRL).

Blir bra dette her!
 
Synes det er på høy tid at denne tråden hentes opp igjen fra dypet :cool: (selv om SDen takler det helt fint :mrgreen:)

Forresten, noen som vet om det er mulig å oppdrive en lenke som passer med en SD X-serie 1991? Tenkte å la originallenken få en velfortjent hvil.

Setter forøvrig pris på andre tips til remmer. :rolleyes:







 
Vurderer Sea-Dweller. Hvilken norsk AD er å foretrekke ved kjøp av Rolex på tvers av distrikter? Foretrekker en down to earth AD der kunden er mer i fokus enn dressen og sveisen til den ansatte. Dersom servicen er i tråd med dress og frisyre så er det imidlertid helt okay.
 
Redigert:
Vurderer Sea-Dweller. Hvilken norsk AD er å foretrekke ved kjøp av Rolex på tvers av distrikter? Foretrekker en "jordnær" AD der kunden er mer i fokus enn dressen og sveisen til den ansatte. Dersom servicen er i tråd med dress og frisyre så er det imidlertid helt okay

Jeg foretrekker Jørgensen i Tromsø, mange andre liker Lervik i Haugesund. Begge to er flink og sender over hele landet. Prisene står også i stil med at de ikke leier lokaler i Karl Johans Gate.
 
Vurderer Sea-Dweller. Hvilken norsk AD er å foretrekke ved kjøp av Rolex på tvers av distrikter? Foretrekker en "jordnær" AD der kunden er mer i fokus enn dressen og sveisen til den ansatte. Dersom servicen er i tråd med dress og frisyre så er det imidlertid helt okay

Jeg kan anbefale Lervik ur i Haugesund! Knut Lervik og sønnen hans (husker ikke navnet i farten) er jordnære og flinke folk!:D

Jeg hentet min nyeste Rolex der i sommer og de virket utrolig sympatiske begge to!:)
 
Jeg kan anbefale Lervik ur i Haugesund! Knut Lervik og sønnen hans (husker ikke navnet i farten) er jordnære og flinke folk!:D

Jeg hentet min nyeste Rolex der i sommer og de virket utrolig sympatiske begge to!:)

Har så vidt vært innom Lervik og støtter din erfaring. Et godt førsteinntrykk.
 
Redigert:
I vurderingsfasen av en Submariner og aller helst Sea-Dweller; hvor ettertraktet er SD 116600 kontra Sub 116610LN i bruktmarkedet?
 
Er langt i fra noen ekspert, men tror ikke du vill slite noe nevneverdig med å flippe en 116600 kontra en 116610. Spikerstål fra rolex selger seg selv.
Støtter utsagnene om Lervik -nettopp hatt min 16600 på service der, og kunne ikke vært mer fornøyd (y)
 
Send mld til Callahan her på forumet. Han flippa sin 116600 for en stund siden, tror det gikk fort.