Ref. "nesten akkurat fyller opp": Hvor mange Zenith'er til blir du nødt til å skaffe deg før julaften som følge av dette initiativet da? Denne tråden kan gå inn i ettertiden som tidenes mest elegante rasjonalisering for klokkekjøp![]()
Jeg pleier, rettere sagt pleide, å tyvtitte på den 24. med det sammen kalenderen var i hus.
Kan du sende meg et lite sneak-peak på pm?
![]()
Takk for alle kommentarer. Nå følte jeg plutselig litt forventningspress her.Men samtidig et kick til å gjøre alt skikkelig.
Hehe dette er råbra! Gleder meg og woops la nettopp inn et bud på en vintage zenith!!
Dette blir sikkert kjempebra! Det kan kanskje være en ide å skrive ferdig en dag eller to på forhånd, for for min del består adventstiden av såpass mange dager i en tilstand jeg ikke er i stand til å gjøre noe som helst skikkelig slik at et slikt prosjekt ville endt med utkastelse av Tidssonen.![]()
I den forbindelse har jeg et spørsmål. Tenkte egentlig å legge inn bildene på Photobucket, men da er faren til stede for at noen luringer kan "åpne neste dags luke" ved å gjette seg frem til adressene og snoke i fotoalbumene? Eller er det en enkel måte å forhindre det på? :?
I den forbindelse har jeg et spørsmål. Tenkte egentlig å legge inn bildene på Photobucket, men da er faren til stede for at noen luringer kan "åpne neste dags luke" ved å gjette seg frem til adressene og snoke i fotoalbumene? Eller er det en enkel måte å forhindre det på? :?
På flickr har man muligheten til å velge hvem som skal få se bildet. (private, friends/familiy, public) Du kan altså velge at det kun er du som kan se bildet, og så endre det til "public" samme dag som du legger det ut i tråden.
Kanskje photobucket har noe tilsvarende?