Santos-Dumonts julekalendergalleri

Takk for alle kommentarer. Nå følte jeg plutselig litt forventningspress her. :D Men samtidig et kick til å gjøre alt skikkelig.

Ref. "nesten akkurat fyller opp": Hvor mange Zenith'er til blir du nødt til å skaffe deg før julaften som følge av dette initiativet da? Denne tråden kan gå inn i ettertiden som tidenes mest elegante rasjonalisering for klokkekjøp ;)

Ah! Et lite spenningselement i tillegg! Kommer jeg til å ha nok klokker til å rekke helt frem til juleaften?

Jeg pleier, rettere sagt pleide, å tyvtitte på den 24. med det sammen kalenderen var i hus.
Kan du sende meg et lite sneak-peak på pm?

:p

Nei, men jeg kan gi deg et hint. Det er en Zenith...

Takk for alle kommentarer. Nå følte jeg plutselig litt forventningspress her. :D Men samtidig et kick til å gjøre alt skikkelig.

Dette blir sikkert kjempebra! Det kan kanskje være en ide å skrive ferdig en dag eller to på forhånd, for for min del består adventstiden av såpass mange dager i en tilstand jeg ikke er i stand til å gjøre noe som helst skikkelig slik at et slikt prosjekt ville endt med utkastelse av Tidssonen. :rolleyes:

Hehe dette er råbra! Gleder meg og woops la nettopp inn et bud på en vintage zenith!!

Jeg hadde jo håpet at dette skulle øke interessen for Zenith på sonen, så dette høres bra ut.

Dette blir sikkert kjempebra! Det kan kanskje være en ide å skrive ferdig en dag eller to på forhånd, for for min del består adventstiden av såpass mange dager i en tilstand jeg ikke er i stand til å gjøre noe som helst skikkelig slik at et slikt prosjekt ville endt med utkastelse av Tidssonen. :rolleyes:

Tanken er å ha skrevet ferdig det meste på forhånd. Er allerde i god gang. Er egentlig mest bekymret over om jeg får bildene til å yte klokkene rettferdighet.

I den forbindelse har jeg et spørsmål. Tenkte egentlig å legge inn bildene på Photobucket, men da er faren til stede for at noen luringer kan "åpne neste dags luke" ved å gjette seg frem til adressene og snoke i fotoalbumene? Eller er det en enkel måte å forhindre det på? :?

I den forbindelse har jeg et spørsmål. Tenkte egentlig å legge inn bildene på Photobucket, men da er faren til stede for at noen luringer kan "åpne neste dags luke" ved å gjette seg frem til adressene og snoke i fotoalbumene? Eller er det en enkel måte å forhindre det på? :?

Eneste muligheten blir vel å laste opp det aktuelle bildet til photobucket samme dag.

Ja, du kan lag er et privat album, da kan man kun se bildene du linker til.

Gleder meg som mange andre her inne :)

På flickr har man muligheten til å velge hvem som skal få se bildet. (private, friends/familiy, public) Du kan altså velge at det kun er du som kan se bildet, og så endre det til "public" samme dag som du legger det ut i tråden.
Kanskje photobucket har noe tilsvarende?

På flickr har man muligheten til å velge hvem som skal få se bildet. (private, friends/familiy, public) Du kan altså velge at det kun er du som kan se bildet, og så endre det til "public" samme dag som du legger det ut i tråden.
Kanskje photobucket har noe tilsvarende?

Er slikt på photobucket ja.. Ingen får sett mine album på photobucket ihvertfall =)

Edit: men det står på public som default, så du må endre på det selv.

Dette blir spennende å følge med på.
Dette var jo en strålende ide.
Kanskje så strålende at den kunne vært brukt på forsiden av sonen.
Jeg gleder meg til å lære mer om Zenith også.:)
Jeg er nemlig småforelsket i Zenit Elite Captain central second om dagen. :cool: