Santa came early.. Halleluja;-)

WOW! Trodde det var lengre unna i ventetid før denne kom inn jeg, men så sykt digg det må være og endelig få i hus den du har snakket om i laaaang tid nå:) Grattis! (og samlingen din er nå pretty awsome btw)
 
Gratulerer så mye @Timekeeper
Godt å se at noen her klarer å gjennomføre planene sine og ikke hoppe på ventepølser i hytt og pine, men holde seg til målene sine.
Ser at PP er i vinden igjen og det er vel en grunn til det. Du skal også ha klapp på skulderen for en fantastisk samling, som vi dessverre ser altfor lite til:(
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med to ikon! Det er kjekt å se at 5711 endelig er på plass. Tålmodigheten din er imponerende:eek:

Kos deg med nyanskaffelsene. Samlingen din er rett og slett rå, og kanskje til og med fullkommen?;)
 
Det e bærre lækkert!

Lekkert, lekkert.

Stilig winder også, noen av dere kommenterer at noen av klokkene ser ut til å ha stoppet.

Forøvrig vil jo ikke f.eks. Speedmaster Moonwatch tjene noe på å stå i winder, det er jo manuelt opptrekk, men stilig oppbevaringsplass da:)
 
Det er ikke alle jeg bruker like mye, da gidder jeg ikke ha de gående kontinuerlig ifht slitasje.. Men den brukes naturligvis som oppbevaring. Jeg har 7, da passer det fint med en på hånda. Hyggelig klokkene faller i smak:)
 
En flott samling det står respekt av! Godt å høre at andre også drømmer og venter lenge før de har mulighet til å kjøpe 'den utvalgte':cool: flott winder også, som kompletterer samlingen!