Santa came early.. Halleluja;-)

Kult å se at du kom i mål med en lenge etterlengtet grail, vel fortjent! :) Det er noe helt spesielt med uret som virkelig krever planlegging. Og så mye vakrere enn 5711 blir det jo ikke :)
 
Gratulerer så mye. Dette er ikke noe impulskjøp akkurat, kjekt å se at du endelig har den i boks. (Ja, gratis med speedy også, altså :) )
 
Gratulerer med to fantastiske klokker! Omega FTW! Eneste som er representert med to i boksen ;)
 
Er utrolig artig da. Kan vel nesten forvente deg en tomhet når noe så stort er på plass. Det varer heldigvis ikke så veldig lenge :)

Gratulerer så mye. :):):)
 
Er utrolig artig da. Kan vel nesten forvente deg en tomhet når noe så stort er på plass. Det varer heldigvis ikke så veldig lenge :)

Gratulerer så mye. :):):)

Faktisk @Greg så er det en litt rar følelse av tomhet (og selvfølgelig tilfredshet). Klokken er perfekt på alle måter. Men nå har jeg patek, så en lang jakt er over.. Godt at Tidemann har A. Lange om ikke lenge. Det er drøyt og si de dagen derpå, men neste jakt er i gang:)
@Tore Det er det eneste merke jeg har 3 av. Får ikke plass til Seamasteren i winderen.. Omega er et av mine favorittmerker:) der det begynte.
 
Redigert av en moderator: