Salg hos Urmaker Bjerke

Fikk svar på mailen, 10% avslag på alt av breitling.
Hehe jævlig bra at de reklamerer for 20-50% avslag da....

Wow.... det var overraskende bra! Har pleid å bare kjøre 10% på ett monter.... Og som jeg kan huske lå det i alle fall en Breitling Skyland Blacksteel og en i stål i vinduet på Karl Johan :)

I tillegg tror jeg de har blacksteel´en i Prinsens gate også

10 % på Breitling, - er det egentlig noe å hoppe taket av ? Det får man jo nesten "alltid" hos Bjerke og andre Breitling-forhandlere i Norge ? Kanskje ikke på årets bestselger, men sånn ellers ? :roll:

Nja... Synes i alle fall det er bedre enn tidligere salg, hvor det kun har vært et monter på 10% og noen utvalgte modeller med større avslag. Nå har de det i alle fall 10% på alle modeller, så får man jobbe seg ut fra det og se hva man ender opp på ;)

10% kan sikkert bli 15% med litt godvilje..

Tror nok ikke skyland blacksteel og de andre svært populære modellene er lette å få såpass greit avslag på ?! Just my 2 cents :roll:

De har vel ikke noen JLC modeller som er verdt og sjekke ut?

Evt kan vel de som drar ditt litt tidlig gi oss en update på hva som er på salg av div?

Må vel ta en tur håper jeg får tid, salgs trikse dems funker ihvertfal :D

Nå er det sikkert noen som kjenner hverandre fra før, men skal vi avtale å møtes utenfor vinduet med Patek (det til venstre ;) ) k 11.30? Og så gå inn etterpå? De som kommer litt sent og ikke kjenner noen andre kan jo se etter en gjeng som kikker like mye på hverandres klokker som på utvalget :D

Jeg vurderer forresten å dra uten kredittkort, det finnes lite rom til enda et klokkekjøp akkurat nå :roll:

jaja tilbake på kontoret.. Var ikke mye å skryte av.. lite klokker utstillt :( Var i den på karl johan og den i stortingsgaten. Men var veldig hyggelig å møte Anders, Frik, og Risti4life :D

Helt klart ikke så mye å skryte av hos Bjerke, men koselig å treffe et par av forumets medlemmer !

Hvis noen skal ha ny breitling så har de en Skyland i stål med lenke og sort skive som de har satt ned 4.500,- (nå ca. 25.900 eller noe sånn). I tillegg har de både blå og sort heritage (m/lenke) som er satt ned 4000,- (nå 21.500,-)

Hadde også en chrono avenger (usikker på om det var M1 eller vanlig) til ca 21.000,-

Risti4life skrev:
Helt klart ikke så mye å skryte av hos Bjerke, men koselig å treffe et par av forumets medlemmer !

Hvis noen skal ha ny breitling så har de en Skyland i stål med lenke og sort skive som de har satt ned 4.500,- (nå ca. 25.900 eller noe sånn). I tillegg har de både blå og sort heritage (m/lenke) som er satt ned 4000,- (nå 21.500,-)

Hadde også en chrono avenger (usikker på om det var M1 eller vanlig) til ca 21.000,-

Greit avslag på skyland`n da.. men det er kanskje standard avslag man kan prate seg til ellers også? Jeg kjøper den uansett iløpet av ferien, da kommer den på rundt 16-17K med dagens dollarkurs.

Nei, dette var ikke rare greiene ! Hadde vel egentlig ikke regnet med at det ble lagt ut noen "spennende" objekter. Derimot hadde jeg håpet å treffe noen andre forumere. Jeg var der kl 1150 (Karl Johan) og da var det ingen fler enn en kar med en jente på 5-6 år og jeg :( Tror ikke han var en i forumet..

Vi ventet en stund på deg Brio, men så gikk vi ned i kjelleren.. Så dro vi til den i Prinsensgate.. Rart vi ikke traff deg på vei opp..

Hvilken Alfa? Du kan bare ta turen innom. 10-15 i morgen. Står ikke så veldig mye "gromt" inne akkurat nå. Men jeg vil anbefale en titt på denne 159 TIen! PANERAI rabatt gies på kjøp av FIAT eller ALFA

72_1558637669.jpg

Demobil selges!
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link