Salg hos Urmaker Bjerke

Medlem
10. nov. 2007
Innlegg
471
Sted
Bærum
Fikk nyhetsbrev fra Bjerke nå


Vi har gleden av å invitere til årets eksklusive salg


20 -50% på deler av kolleksjonen..
– torsdag 6. mars kl. 10.00. Salgsdagene har vi ekstra gode tilbud på store deler av våre merkevarer. Hjertelig velkommen!

Kanskje ta en tur? Vet jo ikke om det gjelder klokker eller smykker da..

Erik
 
Re: Urmaker Bjerke

Takk for informasjonen... Da skal i alle fall jeg ta meg en tur

Sist de hadde salg ordnet jeg meg breitling til 50% så her er det verdt å ta en tur :D
 
Re: Urmaker Bjerke

Hmm kanskje ta en "mini GTG" på Bjerke på torsdag da ;) Stortingsgaten eller Paaleet?
 
Re: Urmaker Bjerke

Hmm dette hørtes jo veldig interessant ut, men er det noen sjanse for at f.eks Breitling Skyland Avenger plutselig havner ned i 50% da? Er jo en forholdsvis ny og lettsolgt modell vil jeg tro..

Ringte Bjerke for å høre men de ville si noe særlig om hvilke modeller, men noe breitling ville være på salg ja.

Planen var å plukke den opp på ferien istedet (og da blir det jo faktisk halv pris..), har jo jobb imorgen da.. får se hva jeg gjør.
 
Re: Urmaker Bjerke

Jepp, fikk den jeg og. Jeg tar meg gjerne innom en tur på Bjerke i Karl Johan. Evt Stortingsgaten. Kanskje det burde bli en lunsj-GTG? Hva sier dere?
 
Re: Urmaker Bjerke

Stemmer gjerne inn for en lunsj GTG på en av butikkene ja.. kan jo egentlig stikke innom begge, da de ligger jo ganske nærme hverandre..
 
Må innom begge... Har tradisjon tro forskjellige klokker på salg!

Skyland er det garantert ikke salg på, er som regel utgående modeller og andre som de ikke får solgt vanligvis.
 
Re: Urmaker Bjerke

Risti4life skrev:
Takk for informasjonen... Da skal i alle fall jeg ta meg en tur

Sist de hadde salg ordnet jeg meg breitling til 50% så her er det verdt å ta en tur :D

Hmhmm.... :roll: Kaller ikke du deg "Risti4life" :?: :?:

Navnet forplikter, veit du ! :mrgreen:

Bare tuller, kos deg på salget !
;)
 
Re: Urmaker Bjerke

BRIO1368 skrev:
Hmhmm.... :roll: Kaller ikke du deg "Risti4life" :?: :?:

Navnet forplikter, veit du ! :mrgreen:

Bare tuller, kos deg på salget !
;)


Hehe...

Joa, tar gjerne en Panerai om noen selger meg den med 50% rabatt.... Ok, kan nøye meg med 40% da :D

Nei, liker å ha litt forskjellig, men en risti kommer jeg alltid til å være :D
 
Jeg har vel ganske moderate forventninger til hvilke modeller som er på tilbud, men det kan jo være artig likevel.

Skal vi forsøke å avtale en tid, hvis det er flere som skal møtes?

Hva med kl 11.30 på Bjerke i Karl Johan?
 
Jeg skal dit uansett i løpet av dagen... Så joiner gjerne! Har egentlig en forelesning fra kl. 10 - 12, men skal vel klare å snike meg av gårde litt før ;)
 
Da slår jeg kanskje følge..

Sitter i Misjonssalen og hører på Knut Kaasen snakke om tredjemannsvern frem til tolv.. satser på at han ikke tar seg nær av at jeg stikker litt tidligere :)
 
DJM skrev:
Da slår jeg kanskje følge..

Sitter i Misjonssalen og hører på Knut Kaasen snakke om tredjemannsvern frem til tolv.. satser på at han ikke tar seg nær av at jeg stikker litt tidligere :)

Sett deg opp på galleriet så merker han ingen ting... Jeg derimot er på forelesning med Mads H. Andenæs i selskapsrett og vi er kanskje 15 stk, så klarer nok ikke å forsvinne like ubemerket :D
 
Fikk svar på mailen, 10% avslag på alt av breitling.
Hehe jævlig bra at de reklamerer for 20-50% avslag da....
 
Wow.... det var overraskende bra! Har pleid å bare kjøre 10% på ett monter.... Og som jeg kan huske lå det i alle fall en Breitling Skyland Blacksteel og en i stål i vinduet på Karl Johan :)

I tillegg tror jeg de har blacksteel´en i Prinsens gate også
 
10 % på Breitling, - er det egentlig noe å hoppe taket av ? Det får man jo nesten "alltid" hos Bjerke og andre Breitling-forhandlere i Norge ? Kanskje ikke på årets bestselger, men sånn ellers ? :roll:
 
Nja... Synes i alle fall det er bedre enn tidligere salg, hvor det kun har vært et monter på 10% og noen utvalgte modeller med større avslag. Nå har de det i alle fall 10% på alle modeller, så får man jobbe seg ut fra det og se hva man ender opp på ;)

10% kan sikkert bli 15% med litt godvilje..

Tror nok ikke skyland blacksteel og de andre svært populære modellene er lette å få såpass greit avslag på ?! Just my 2 cents :roll:
 
De har vel ikke noen JLC modeller som er verdt og sjekke ut?

Evt kan vel de som drar ditt litt tidlig gi oss en update på hva som er på salg av div?

Må vel ta en tur håper jeg får tid, salgs trikse dems funker ihvertfal :D