Salg hos Urmagasinet!

Medlem
7. juni 2010
Innlegg
300
Sted
Oslo
God kveld likesinnede:)

Torsdag den 26.01.2012 vil Urmagasinet Protid i Ski kjøre ett nytt salg på utvalgte modeller fra Rw, Rado, Tag Heuer og Omega. Vi snakker reduserte priser fra 20 til opptil 50% avslag. Vi har også fått inn de nye modellene fra Omega. Disse vil det imidlertid ikke være salg på, men prisen er det alltid mulig å diskutere.

Da håper jeg noen av dere tar turen for en hyggelig klokke prat. Vi åpner klokken 10:00.

Mvh Christopher, Urmagasinet.
 
God kveld likesinnede:)

Torsdag den 26.01.2012 vil Urmagasinet Protid i Ski kjøre ett nytt salg på utvalgte modeller fra Rw, Rado, Tag Heuer og Omega. Vi snakker reduserte priser fra 20 til opptil 50% avslag. Vi har også fått inn de nye modellene fra Omega. Disse vil det imidlertid ikke være salg på, men prisen er det alltid mulig å diskutere.

Da håper jeg noen av dere tar turen for en hyggelig klokke prat. Vi åpner klokken 10:00.

Mvh Christopher, Urmagasinet.

Skal dere ha 50% salg på Speedmaster 3570.50? Hvis ja: Skriv Sponon i garantikortet med en gang :mrgreen:
 
Can you be more specific, Christopher? Langt å kjøre til Ski...
 
Skal dere ha 50% salg på Speedmaster 3570.50? Hvis ja: Skriv Sponon i garantikortet med en gang :mrgreen:

hehe. Tviler på at den modellen blir satt ned men det er alltid mulig å få en god pris. ;)
Når det er sagt, jeg vet ikke sikkert hvilke modeller det blir tilbud på, men det jeg vet er at det blir en god del. :)

Og til deg Guybrush. Bond seamasteren skal vi neppe ta inn.

Til dere som lurer på hvor Ski er. Ca 22 min med tog fra Oslo eller 25 min med bil. Vi holder til på Ski storsenter ved hoved inngangen.