Salg hos Bjerke Bergen 21-24 Mars!

Medlem
25. nov. 2011
Innlegg
5
Sted
Bergen
Hei alle klokkeentusiaster!

Jeg var innom Bjerke idag, og ble informert om at de skal ha salg, ja du hørte riktig - Bjerke har salg!
Som jeg forstod det skal de ha gode avslag på store deler av butikken. Dette er iallfall spennende for meg.

Tenkte bare jeg ville spre budskapet, dersom noen er på utkikk etter noe nytt. Det slår aldri feil med litt rabatter :)
 
Takk for info!

Jeg hørte at det ikke vil gjelde Rolex (sprtsmodeller) sist jeg var hos Bjerke. Fikk du vite noe om hva som skal ut til rabatterte priser, og hvor mye rabatt som gis?
 
Da jeg var innom Bjerke i fjor når de hadde salg var det noen av Rolex Datejust modellene som var nedsatt, samt noen JLC, PP og AP. Ikke de vanligste modellene dog. Det er jo en grunn til at BJERKE selger ut med rabatt.
 
Tror det er snakk om alt mellom 20-40% på utvalgte varer. Tviler på at Rolex er satt ned, men fikk med meg at utstillingen hadde forandret seg betraktelig den siste uken (det er jo lov til å håpe) :)

Usikker på om det gjelder butikkene i Oslo, tror ikke det.

Uansett artig og se om det er noe som blir verdt å vurdere.
 
7e524a9c.jpg
 
Alle de årene jeg har vært innom Bjerke ifm deres salg har det aldri vært salg på noen Rolex-modeller. Ei heller PP, selvfølgelig. Derimot har de gjerne salg på noen JLC-modeller, Breitling, Michel Herbelin, Tag, etc.
 
Det er vel ingen grunn til å ha salg på klokker som selger seg selv med lange ventelister (ref. mesteparten av Rolex). Jeg kjøpte dog en sterkt rabattert Breitling der for noen år tilbake, prisene kan være veldig gode dersom man er ute etter noe litt spesielt som butikken tilfeldigvis har inne på lager og ønsker å bli kvitt..

Står man på Bjerkes mailingliste, pleier de å opplyse om slike salg og events i god tid, så det anbefales :)

EDIT: Dette innlegget inneholder udokumenterte påstander og manglende bevis (se under).
 
Klokker som selger seg selv med lange ventelister (ref. mesteparten av Rolex).

Om du er så hissig på at vi ikke skal komme med random spottinger i spottetråden må du gjerne underbygge dine egene påstander.

Jeg venter derfor i spenning på bevis for at det er LANGE ventelister på de fleste Rolexer.
 
Om du er så hissig på at vi ikke skal komme med random spottinger i spottetråden må du gjerne underbygge dine egene påstander.

Jeg venter derfor i spenning på bevis for at det er LANGE ventelister på de fleste Rolexer.

Sorry, jeg vet ikke noe om dette, bare et (tydeligvis feilaktig) inntrykk jeg har fått i ADer og på forum. Jeg beklager.

Jeg er ikke hissig på spottetråden, gidder på ingen måte å bli sint eller irritert over noe så uvesentlig. Jeg har bare påpekt at det er mye uvesentligheter og nonsens som postes der inne. Det må da være lov å ha litt humor, og få lov å si fra at keiseren strengt tatt ikke har så mye klær på seg..
Jeg poster tydeligvis uriktigheter selv også (se over), og tåler fint å bli angrepet for dette. Hvis du skal si fra til alle som ikke underbygger alle påstandene sine her inne, har du en stor jobb foran deg. Hvis du bare skal si fra til meg, er ikke dette noe problem. Kjør på :)

On topic: Fikk mail fra Bjerke nå. Det var bra, jeg liker den mailinglisten. Gidder ikke underbygge det noe mer.
 
Noen som alt har tatt turen og si om det er verdt for andre å ta turen? Mener da de to i Oslo, for det blir ikke noe tur til Bergen for meg i den tidsperioden;)
 
Jeg er ikke hissig på spottetråden, gidder på ingen måte å bli sint eller irritert over noe så uvesentlig. Jeg har bare påpekt at det er mye uvesentligheter og nonsens som postes der inne. Det må da være lov å ha litt humor, og få lov å si fra at keiseren strengt tatt ikke har så mye klær på seg..
Jeg poster tydeligvis uriktigheter selv også (se over), og tåler fint å bli angrepet for dette. Hvis du skal si fra til alle som ikke underbygger alle påstandene sine her inne, har du en stor jobb foran deg. Hvis du bare skal si fra til meg, er ikke dette noe problem. Kjør på :)

Neida, jeg har ingen planer om å forfølge alle påstander, men det er nok veldig mange år siden Rolex hadde lange ventelister, men bekjent er det også kun Daytonasom har vært så ettertraktet.

Jeg tolket hvertfall innlegget ditt i spottetråden uten å se humoren, mulig jeg er trangsynt!

Ha en flott dag!
 
Var innom Bjerke i Karl Johan sammen med Eski i dag, og de hadde i hvertfall en Superocean Heritage 42mm med grønn bezel på salg... Nydelig klokke! :)

Edit: de hadde selvsagt mye annet på salg også, men dette var den mest interessante for meg... :)
 

Var vel tett opp mot 18k ned fra 25.

Lurte litt på å trekke kortet, men kom på at nei. Det er jo ikke den jeg skulle ha.

Synes det var overraskende bra jeg. JLC og AP ver det bare salg på modeller som er helt uaktuelle for meg og langt fra de som er de du ser oftest, men mye helt greie tilbud på både Breitling og TH.

Skulle innom uansett, så fin tur med litt tukling på panerai (samt PP så jeg har noe å spare til;))

Edit: glemte. Fine muligheter til å plukke ut noe til kona. Både DJ og YM damemodell på salg.
 
Var det salg på Panerai også? I så fall blir det tur i lunsjen i morgen for å kikke.
 
Om de har salg på Panerai kanskje de har satt prisen ned til listepris.