Salg 2020

Jeg var nok uheldig og hadde uflaks med personene som skulle følge opp på epost, hver gang jeg sendte inn noe måtte jeg purre i flere timer for tilbakemelding. Fra jeg sendte liste over aktuelle modeller til jeg fikk tilbakemelding tok det over 9 timer og da var det meste på min ønskeliste solgt. Vet at det har vært stor pågang, men hvis det ikke kan håndteres er det bedre at de ikke markedsfører mulighet for hjelp på mail for de som ikke får kommet innom.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Jeg var nok uheldig og hadde uflaks med personene som skulle følge opp på epost, hver gang jeg sendte inn noe måtte jeg purre i flere timer for tilbakemelding. Fra jeg sendte liste over aktuelle modeller til jeg fikk tilbakemelding tok det over 9 timer og da var det meste på min ønskeliste solgt. Vet at det har vært stor pågang, men hvis det ikke kan håndteres er det bedre at de ikke markedsfører mulighet for hjelp på mail for de som ikke får kommet innom.
Jeg venter fortsatt på tilbakemelding på ønskelisten jeg sendte inn per Mail i går...
 
  • Trist
Reaksjoner: Bullitt
Gratulerer. Hva ble det?
En Longines V.H.P. GMT Flash Setting.

Jeg har tittet på supernøyaktig quartz en stund, og vurdert en fra Grand Seiko.
Men når Longines leverer en klokke med +/- 5s nøyaktighet i året, GMT, og en innovativ stillingsmekanisme med fotoceller var det vanskelig å ikke gi den en sjanse når prisen ble hva den ble.

Om noen er nysgjerrige på modellen kan det leses en grei anmeldelse her: https://timeandtidewatches.com/longines-conquest-vhp-gmt-review/

Jeg gikk for den mindre 41mm modellen med hvit skive.
 
En Longines V.H.P. GMT Flash Setting.

Jeg har tittet på supernøyaktig quartz en stund, og vurdert en fra Grand Seiko.
Men når Longines leverer en klokke med +/- 5s nøyaktighet i året, GMT, og en innovativ stillingsmekanisme med fotoceller var det vanskelig å ikke gi den en sjanse når prisen ble hva den ble.

Om noen er nysgjerrige på modellen kan det leses en grei anmeldelse her: https://timeandtidewatches.com/longines-conquest-vhp-gmt-review/

Jeg gikk for den mindre 41mm modellen med hvit skive.

Klokt valg! Definitivt mye klokke for pengene. Gratulerer!
 
  • Liker
Reaksjoner: Hovedsignal
Hadde nesten gitt opp, men fikk sikret meg denne:

L3_718_4_96_6.jpg
 
Sendte inn ønske onsdag kveld, fikk svar i formiddag om pris, svarte omgående at jeg tar den. Fikk så beskjed om at den dessverre var utsolgt. Grrrreat! :(
 
Er Bjerke salget bare forsmaken på prisras som kommer som følge av Corona likviditetsskvis i bransjen?