Salg 2020

Er det ikke ekstremt uforsvarlig av Urmaker Bjerke å invitere til førsalg og salg i disse Corona tider? Er ikke lett å holde god avstand i lokalene i Karl Johans gate iallfall :eek:
Det er vel større sannsynlighet for en god deal på korona enn på en krone
 
Var innom Bjerke i dag, mye bra tilbud fra de fleste av merkene. Greide å gå ut døra med en som ikke var på salg. PAM 982, byttet til Norsk custom Rokke-reim. Skiven er helt magisk.
P1000647.JPG
P1000650.JPG
 
Funker ikke bra med epost fra Bjerke heller, men det er bra for dem at det er god pågang. Markedet er i endring og invistorene har muligens beveget seg over i gråmarkedet for støvmasker og antibac :mrgreen:
 
Funker ikke bra med epost fra Bjerke heller, men det er bra for dem at det er god pågang. Markedet er i endring og invistorene har muligens beveget seg over i gråmarkedet for støvmasker og antibac :mrgreen:
Har prøvd å sende de et par mail ettersom jeg ikke kommer meg inn i dag, men inget svar så langt...
 
Har prøvd å sende de et par mail ettersom jeg ikke kommer meg inn i dag, men inget svar så langt...

Jeg har fått svar på epost og Messenger tidligere i dag, men venter på en liste over modellene jeg har forespurt, 3 timer and counting...
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Var innom i dag. Ingen Speedmaster ...005 på tilbud, nei...

Men, veldig mye annet flott til særdeles bra tilbud. Jeg klarte bare akkurat å komme meg ut derfra uten å gå på en smell. For min del var jeg innom for å se på IWC og Panerai. En IWC Mark VIII på 35 % og en PAM 610 på 25 % var høydepunktene for min del, men selvsagt mye annet snacks til gode priser også.
 
  • Liker
Reaksjoner: BatSoup
Har noen fått med seg hva Bjerke har av Blancpain og Breguet på salg? Hvis noe som helst da..